Allvarlig Borderlands-bugg upptäckt
Öh... det finns bara 1 länk...
http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=77748
Får bara fram "Fel vid sidhämtning"
Har inte heller upptäckt "General Protection Fault".. kör Win7 64bits med Q6600 (4 kärnor) - så är nog troligen inte så utbrett problem? Min polare har heller inte det problemet.. vi spelade 3h igår i sträck.
Det är väldigt många som verkar fått det på borderlandsforum iaf, dom allra flesta kör xp64 men även några med vista/7.
Alla drabbas inte av det, men för dom som får det gör det spelet ospelbart.
Öh... det finns bara 1 länk...
http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=77748
Får bara fram "Fel vid sidhämtning"
Skumt
För mig funkar alla länkarna alldeles utmärkt... någon mer som har samma problem som Kuci?
PC users experience a "General protection fault" error
Verkar drabba oss med multicore cpus under 64bits os.
Spelet funkar mellan 5min till 1timme tills man får den crashen, hoppas på ett fix snarast
Har inte heller upptäckt "General Protection Fault".. kör Win7 64bits med Q6600 (4 kärnor) - så är nog troligen inte så utbrett problem? Min polare har heller inte det problemet.. vi spelade 3h igår i sträck.
Släpps inte PC-versionen här i Europa först på fredag? :/
Spelet funkar mellan 5min till 1timme tills man får den crashen, hoppas på ett fix snarast
Finns att köpa från en hel del olika affärer redan.:up:
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
Finns att köpa från en hel del olika affärer redan.:up:
O, najs, affärerna tjuvstartar alltså. Sådant gillar vi.
PC versionen av Borderlands är ett skämt.
1. Man kan spela online utan att ha en riktig cd-key.
2. Stats på ens karaktärer, items, etc lagras på ens egen dator och inte på servern så folk kan ändra det till vad som helst. Det fungerar på samma sätt som Diablo 2 Open Multiplayer.
3. Spelet använder Gamespy.
Ovanstående kommer leda till ganska mycket fuskande om man inte spelar med folk man känner. Gearbox kanske släpper en patch som fixar det.