Massiv Battlefield 4-patch släppt

Medlem

Trigger delay ska vara borta på revolvrarna. Vi som inte hunnit testa ännu oroar oss för att de fått snurren helt och öppnat för scrollshooting...

signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Har inte hämtat patchen men har råtestat CTE. Och det är riktigt skoj och fungerar bra!

Medlem

• Fixed the minimap world directions not showing in the Chinese version of the game.

Jag som trodde spelet var förbjudet i Kina?

signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Shit vad sakta man springer i nya patchen. Känns lite som att springa på ett halt underlag.

Medlem

Vet inte vad som hänt, men shit va bra det flyter nu på min burk. Vilken skillnad. Och alla ändring man kan ändra med ui:t är ju underbart. Helt enkelt så gillar jag den nya patchen mycket.

Medlem

Spelet funkar bra! Spelar så ofta pga andra saker, men när jag väl spelar så tycker jag att spelet är helt okej.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Shit vad sakta man springer i nya patchen. Känns lite som att springa på ett halt underlag.

Lika "snabbt" som innan, märkte då jag startade första matchen så var FoV tillbaka på standard.. så satt fram den till (82 horizontal) så känns det som förut med!

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av DAoG:

Lika "snabbt" som innan, märkte då jag startade första matchen så var FoV tillbaka på standard.. så satt fram den till (82 horizontal) så känns det som förut med!

Jo kändes bara långsammare då FoV låg på runt 50 efter patchen, men nu runt 85.

Medlem

Alla som snackar om hitboxen, eller kanske till och med latency... Det var ju ett tag sedan de släppte en patch som gjorde det bättre, men det kräver att servern stödjer det och att man ändar lite i klienten om jag inte har helt fel. Här är en video iaf:

https://www.youtube.com/watch?v=MooojiuDRgw

Finns ju fortfarande problem, men det var iaf ett steg i rätt riktning.

Medlem

Classic mode is the shit måste jag säga. Spelglädjen är tillbaka och äntligen får man det hederliga slagfältskänslan när man ligger med bipoden utfälld och matar kulor!

Medlem
Skrivet av Johan:

Classic mode is the shit måste jag säga. Spelglädjen är tillbaka och äntligen får man det hederliga slagfältskänslan när man ligger med bipoden utfälld och matar kulor!

Körde det igår faktiskt, kändes riktigt nice, lite BF2 känsla tillbaka...
Så skönt att man inte behöver bli "3D-Spottad" så att hela fiendelaget ser mig tvärs över mappen...

12
Skriv svar