Se 20 minuter med ond bråd död i Dark Souls III

Robot
Se 20 minuter med ond bråd död i Dark Souls III
Releasehästryttare
Se 20 minuter med ond bråd död i Dark Souls III

Längtar så!

Har kollat på ca 15 timmar av videor från stress testen och det senaste eventet From software höll i calefornia förra helgen

Edit: De som spelade spelet förra helgen säger att spelet är betydligt mer som ds1 än ds2 så många är glada över att de gått tillbaks till sina "rötter"

Medlem

Yes, precis vad jag ville höra

Medlem

@devan rent spontant undrar jag var hästar har med ds att göra

Quake-konnässsör

Om ni vill veta mera information om Dark Soul serien och en djupare ingång i karaktärerna, samt analyser av berättelsen och om världen, så kan jag rekommendera VaatiVidya.

Han gör ett enormt arbete genom att sammanställa och diagnostisera allt egentligen. Han har gjort för Dark Soul, Dark Souls 2 och Bloodborne, han håller på också med en genomgång av Dark Souls 3. Han har en gameplay video från Dark Souls 3, misstänker pressrelease, på cirka 45 minuter. Om man nu inte vill spoila något kan man ändå gå till kanalen och lyssna på hur deprimerande Dark Soul serien och Bloodborne är

Medlem

Spelet är ju snyggt värre, men jag har så väldigt svårt för spelets interface och UI. Känns som att de lagt 95/100 per investerad krona på 3D-grafiken och resten på interfacet..

Medlem

jag har fan abstinens besvär...the wait....

Medlem
Skrivet av Schluug:

Spelet är ju snyggt värre, men jag har så väldigt svårt för spelets interface och UI. Känns som att de lagt 95/100 per investerad krona på 3D-grafiken och resten på interfacet..

Tror det är något som missat att köra Demon Souls. Jag minns att det fanns mod som simplifierade huden till precis denna stilen i Dark Souls 1 för att efterlikna Demon Souls lite mer. Det var tydligen mängder andra personer som tyckte som jag. Troligen därför de ändrade tillbaks till en liknande hud.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Releasehästryttare
Skrivet av zephe:

jag har fan abstinens besvär...the wait....

24e mars släpps den japanska versionen, och nu när amazon japan skeppar varor välden över är det bara att beställa och spela

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av zephe:

jag har fan abstinens besvär...the wait....

24e mars släpps den japanska versionen, och nu när amazon japan skeppar varor välden över är det bara att beställa och spela

Kan man få den Japanska versionen på engelska?

1
Skriv svar