Overwatch firar jul i serietidning - folk rasar

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Frågan är dock, varför är vi tvungna att veta vad för sexuell orientering en karaktär från ett spel har?

Om inte Torbjörn och Reinhardt är i ett homosexuellt förhållande så kommer jag flippa och säga att Blizz är anti manlig homosexualitet medans dom är pro kvinnlig.

Ja, känn sarkasmen, det är ett fps, ingen kärleksroman.

Du reagerade inte på vilka kläder dem hade privat, vilket ingen tvingat dig att lägga märke till heller. Kanske borde fundera mer på hur du uppfattar saker och ting. Folk borde helt enkelt slappna av mer kring sexualitet...vem bryr sig liksom?

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Godofcheese:

Frågan är dock, varför är vi tvungna att veta vad för sexuell orientering en karaktär från ett spel har?

Om inte Torbjörn och Reinhardt är i ett homosexuellt förhållande så kommer jag flippa och säga att Blizz är anti manlig homosexualitet medans dom är pro kvinnlig.

Ja, känn sarkasmen, det är ett fps, ingen kärleksroman.

Du reagerade inte på vilka kläder dem hade privat, vilket ingen tvingat dig att lägga märke till heller. Kanske borde fundera mer på hur du uppfattar saker och ting. Folk borde helt enkelt slappna av mer kring sexualitet...vem bryr sig liksom?

*Triggered*
Varför har inte Tracer burka på sig? kränkande af.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Godofcheese:

Frågan är dock, varför är vi tvungna att veta vad för sexuell orientering en karaktär från ett spel har?

Om inte Torbjörn och Reinhardt är i ett homosexuellt förhållande så kommer jag flippa och säga att Blizz är anti manlig homosexualitet medans dom är pro kvinnlig.

Ja, känn sarkasmen, det är ett fps, ingen kärleksroman.

Du reagerade inte på vilka kläder dem hade privat, vilket ingen tvingat dig att lägga märke till heller. Kanske borde fundera mer på hur du uppfattar saker och ting. Folk borde helt enkelt slappna av mer kring sexualitet...vem bryr sig liksom?

*Triggered*
Varför har inte Tracer burka på sig? kränkande af.

Av samma anledning som att du kommer tänka på den här bilden hela natten. Varsågod.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Jag tycker Overwatch är sÅÅÅÅÅ bakåtsträvande
.
Kolla TItanfall2 , där ha vi riktig jämställdhet och visionärer inom genusvetenskap för att ÄVEN CYBORGS HAR TUTTAR i Titanfall2.
Så mycket mer progressivt än primitiva lesbiska och homoerotiska Overwatch.

Åt andra sidan så har vi bara titans som verkar vara av manliga genus, vad hände med kvinnor transor potatisar och delfiner? ABSOLUT INTE OK!

Att genusvetenskapens helvette har trängt sig in i Spelvärlden och att FZ lever upp till den riktiga "journalistiska andan" i dessa genusfokuserade tider är så tragiskt man kan inte ens förklara vart man ska börja.
Jag hoppas alla 5% av befolkningen som vill vara kantareller eller transor eller katter eller vad man nu önskar vara är riktigt stolta att hela samhället har deras sexualitet som största och viktigaste ämnet på tapeten.
Allt annat är redan löst och så gott som klart, mänskligheten ska nu till störst del fokusera på SNIPPOR OCH SNOPPAR och om dessa hamnat rätt och i sync med resten av entiteten som vi kallar människa.

I övrigt tycker jag FZ ignorerar Syrien och svältande barn i Afrika och Sveriges vapen handel i världen och lastbilen som körde på folk i tyskland eftersom allt detta finns i spel också:

Araber - typ alla moderna shooters
Lastbilar + jul = truck simulator + december
Syrien = Ja det flesta viste inte vad syrien var tills Syrien kom till Sverige, många vet fortfarande inte vart Syrien är och varför alla Syrier flyttar till Europa.

SPEL SIDA FÖR SPEL!!!!

AFTONBLADET OCH ANNAT SKIT FÖR ANNAT SKIT.

SNÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLA

Men jösses, ifall du är så engagerad för alla "stora" orättvisor i världen så förstår jag inte hur du hinner böla på FZ om vad deras artiklar innehåller. Du verkar helt ha missat poängen att sexuell läggning bara är ett problem för folk som dig, vars ögon börjar rinna så fort ni ser sådan utanför era fundamentalistiska normer.
Tills du lärt dig läsa texter med ickeheterosexuellt innehåll så tycker jag du borde låta bli. Jag misstänker att ca 99,999999997% av all text som finns skriven inte nämner sexualitet alls, vilket i ditt fall borde räknas som "säkert". Prova att håll dig till dem till du känner dig redo för 2000-talet.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Godofcheese:

Frågan är dock, varför är vi tvungna att veta vad för sexuell orientering en karaktär från ett spel har?

Om inte Torbjörn och Reinhardt är i ett homosexuellt förhållande så kommer jag flippa och säga att Blizz är anti manlig homosexualitet medans dom är pro kvinnlig.

Ja, känn sarkasmen, det är ett fps, ingen kärleksroman.

Du reagerade inte på vilka kläder dem hade privat, vilket ingen tvingat dig att lägga märke till heller. Kanske borde fundera mer på hur du uppfattar saker och ting. Folk borde helt enkelt slappna av mer kring sexualitet...vem bryr sig liksom?

*Triggered*
Varför har inte Tracer burka på sig? kränkande af.

Av samma anledning som att du kommer tänka på den här bilden hela natten. Varsågod.
http://i.imgur.com/AuC9m1B.jpg

That makes my Snake Solid hue hue


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Godofcheese:

Frågan är dock, varför är vi tvungna att veta vad för sexuell orientering en karaktär från ett spel har?

Om inte Torbjörn och Reinhardt är i ett homosexuellt förhållande så kommer jag flippa och säga att Blizz är anti manlig homosexualitet medans dom är pro kvinnlig.

Ja, känn sarkasmen, det är ett fps, ingen kärleksroman.

Du reagerade inte på vilka kläder dem hade privat, vilket ingen tvingat dig att lägga märke till heller. Kanske borde fundera mer på hur du uppfattar saker och ting. Folk borde helt enkelt slappna av mer kring sexualitet...vem bryr sig liksom?

*Triggered*
Varför har inte Tracer burka på sig? kränkande af.

Av samma anledning som att du kommer tänka på den här bilden hela natten. Varsågod.
http://i.imgur.com/AuC9m1B.jpg

That makes my Snake Solid hue hue

Jag kan inte heller släppa den, och nu är det snart läggdags också...fan.

123
Skriv svar