Cop Out Recension 3 av 5

Medlem
Cop Out Recension 3 av 5

Var nere och handlade på Åhléns när jag såg fodralet till denna film, och tyckte att det verkade som en bra idé att se den. Det är alltså en actionkomedi med Bruce Willis om två poliser som har ett lite annorlunda sätt att lösa brott.

Handlingen är okej för att vara en poliskomedi, men mer än så hade jag ändå inte väntat mig. Det var ändå för lättsmält action och komedi jag valde att se denna film och det fanns det gott om. Vissa skämt är dock inte roliga, och det fanns tyvärr en del som var rent utsagt dåliga men allt som allt så är det en underhållande film.

Speciellt en scen i filmen var så rolig att jag inte kunde låta bli att skratta rakt ut där Bruce Willis refererar till en tidigare, mycket känd, roll.

Actionscenerna är bra, och även de är väldigt skämtsamt gjorda. Letar du efter en underhållande actionkomedi i stil med Die Hard och Lethal Weapon så behöver du inte leta längre. Tycker du dock inte om denna typ av humor med billiga skämt och komiska actionscener har du dock inte så mycket att hämta.

Filmen får 3 av 5 varmkorvar då jag ibland hade lite småtråkigt, något jag inte vill ha när jag ser en actionkomedi. De dåliga skämten drar ner betyget något, men den är ganska nära en fyra trots det.

#blogg

1
Skriv svar