Spel #14-#16

Medlem
Spel #14-#16

I och med releasen av #Call of Duty: Black Ops II så passade jag på att spela igenom det första serien och kan bara konstatera att de "vanliga" Modern Warfare-spelen passar mig mycket bättre. För mycket tekniskt high tech dravel i Black Ops och dessutom kändes storyn mest rörig och Hollywood action-filmig i största allmänhet. Uppföljaren #Call of Duty: Black Ops II var något bättre även om det var väldigt uppenbart och väntat storymässigt, men gav mer en känsla av storskaligt krig än vad föregångaren gjorde. Nog om detta!

Bara minuter tidigare tog jag igenom hela #The Walking Dead: A Telltale Games Series. Jag hade spelat igenom de två första delarna tidigare, men valda ändå att spela igenom hela spelet igen när hela äventyret hade kommit. Älskade varje sekund av det och då har jag aldrig riktigt spelat igenom ett äventyrsspel tidigare. Intrigerna, manuset, stämningen... Det slår "The Walking Dead"-serien med hästlängder. Välgjorda karaktärer, den visuella stilen, musiken... Jag hittar egentligen ingenting att klanka ner på. Möjligtvis att den sista delen kändes något kort! Är det något spel jag rekommenderar att sätta sig ner med tillsammans med en kopp glögg så är det detta!

#14 - #Call of Duty: Black Ops
#15 - #Call of Duty: Black Ops II
#16 - #The Walking Dead: A Telltale Games Series

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar