Hjälp Leksand hem – Allsvenskan är med i NHL 18

Robot
Hjälp Leksand hem – Allsvenskan är med i NHL 18
Medlem

Får en känsla av att det är en leksing som skrivit nyheten. Men det kan också vara supportern inom mig som ser favorisering av andra lag vart jag än går.

Redaktör
Skrivet av Ducksales:

Får en känsla av att det är en leksing som skrivit nyheten. Men det kan också vara supportern inom mig som ser favorisering av andra lag vart jag än går.

En fullständigt värdeneutral nyhet, bedömer jag den som.

/Skribent och leksing


signatur
Medlem
Medlem

J*vla Leksand! Kommer aldrig förlåta 1:a April 2016

Redaktör
Skrivet av Kecka:

J*vla Leksand! Kommer aldrig förlåta 1:a April 2016

Hihi, sorry Ö-vik! Fast inte lika stort som när de mördade AIK (som min bror och far håller på) med 6-0 och gick upp 2002.


signatur
Flakmonkey

Äh Leksand hockey får väl all hjälp de behöver med pengar från kommunen

Medlem

Fan också. Mitt ViK Västerås som blev nerflyttat till Division 1. Perkele.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Haha "knätofsriddarna".

Någon som vet om man kan spela det på PC också? Tänkte om det stödjer den där "play anyware" som MS har pratat om, att man bara behöver Windows Store.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Haha "knätofsriddarna".

Någon som vet om man kan spela det på PC också? Tänkte om det stödjer den där "play anyware" som MS har pratat om, att man bara behöver Windows Store.

Det gäller endast MicroSofts spel tyvärr. Forza Horizon 3 kör jag som play anyware. Då måste du köpa det digitalt för att det ska fubgera till Xbox One och PC. Köper du det fysiskt fungerar inte play anyware. Detta spel är gjort av EA så det fungerar inte alls som MicroSofts play anyware.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det gäller endast MicroSofts spel tyvärr. Forza Horizon 3 kör jag som play anyware. Då måste du köpa det digitalt för att det ska fubgera till Xbox One och PC. Köper du det fysiskt fungerar inte play anyware. Detta spel är gjort av EA så det fungerar inte alls som MicroSofts play anyware.

Ah, ok, tack för svaret.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

kan tänka mig att spela leksand bara för att hjälpa dom ramla ur allsvenskan ..

Medlem

Hoppas de har modellerat in Bosse på läktaren i Scaniarinken https://youtu.be/1CMoUWHSjFY

Medlem

Men PEEECEEE för HELLveted!!!

Ursäkta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fan vad kul,blir nog ett köp enbart för Leksand är med i år igen.Leksing tills jag dör!

Medlem

@pippen1001: #oring ?... Passa på att var stolt medans du kan #GlömAldrig6-0


signatur
Medlem

Kommer man kunna köra allsvenskan/shl som karriär med uppflyttningar/nedflyttningar, annars är det ju ganska meningslöst

1
Skriv svar