Här är hela ändringslistan för Battlefield V-patchen

Robot
Här är hela ändringslistan för Battlefield V-patchen

En sista finputsning innan (tjuvstarts)premiären.

#battlefield-v, #dice, #ea, #ray-tracing, #rtx


Medlem

Spela lite single player igår och märkte att Reload inte funka alltid behövde ibland trycka 3 4 gånger på R för att den skulle ladda om, är de någon annan som har samma erfarenhet ?

Releasehästryttare

Gillar inte den här trenden med att ju mer man betalar ju tidigare får man tillgång till spelet.
#Snål

Medlem
Medlem
Skrivet av ChriL:

Tråkiga är att bf verkar vilja bli cod.
Iaf kändes det så iom bf3.
Gick ifrån det som tidigare bf var och blev mer cod speciellt med tanke på att vanor som metro osv var.dom mest populära


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@Devan: Haha. Nja, det är snarare tvärtom. Jag tog Origin Premium Access för 140 :- och fick tidig tillgång till spelet.
Å andra sidan vet jag att jag ledsnar ganska snabbt alltid så det är win-win för mig.

jbx
Medlem

Spelade 10 timmar via EA Access och det fängslade mig så jag köpte Deluxe och har väldigt skoj än så länge.
Behöver fler timmar på dygnet denna höst känner jag..
Får byta mellan BF5 och Farming Simulator 17 i helgen...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Trevligt med patch, några saker i där som var lite jobbiga att erfara, skönt de fixade det såpass snabbt. Har fortfarande haft jättekul i spelet, speciellt nu när man kommit in i det lite och vet hur det ska hanteras. Det är absolut inte BF1 gameplay mässigt, och jag gillar det!

Medlem
Skrivet av Devan:

Gillar inte den här trenden med att ju mer man betalar ju tidigare får man tillgång till spelet.
#Snål

en tråkig bieffekt är också att de som kommer in senare kommer ha sämre vapen och vara sämre på spelet. Detta kan göra att de kommer få ett sämre första intryck av spelet.

Medlem
Skrivet av Whisp:

en tråkig bieffekt är också att de som kommer in senare kommer ha sämre vapen och vara sämre på spelet. Detta kan göra att de kommer få ett sämre första intryck av spelet.

Fast startvapnen brukar i regel vara bland dom bästa... som exempelvis STG44, Lee-Enfield m.m. och så har det varit i alla spel från Battlefield, så nya spelare kommer inte blir utklassade av en som spelat längre, annat än att den erfarne känner till kartorna och hur vapnet fungerar.

Medlem
Skrivet av jbx:

Spelade 10 timmar via EA Access och det fängslade mig så jag köpte Deluxe och har väldigt skoj än så länge.
Behöver fler timmar på dygnet denna höst känner jag..
Får byta mellan BF5 och Farming Simulator 17 i helgen...

Du får skörda liv istället:)

Medlem

Det som stör mig mest i BF 5 är hur lång tid det tar att avsluta spelet. Blir nästan alt-tab & close. Hur kan en meny kräva sådana laddningstider?

Medlem

@rewoX: Tyvärr så är STG-44'an är flyttat till högre level, DOCK så har alla startvapen redan blivit uppgraderade med progression delen nu!(man har fullt uppgraderade vapen) Kanonbra "balans" grej för att fixa nya spelare vs veteraner tbh.

Medlem
Skrivet av spikes:

@rewoX: Tyvärr så är STG-44'an är flyttat till högre level, DOCK så har alla startvapen redan blivit uppgraderade med progression delen nu!(man har fullt uppgraderade vapen) Kanonbra "balans" grej för att fixa nya spelare vs veteraner tbh.

Precis det jag syftade på också.

Medlem

@Whisp: Du syftade på att dom som kommer in senare har sämre vapen? Men dom vapen man har by default är ju redan uppgraderade och långt mycket bättre än ett icke uppgraderat unlockable. Jag förstår seriöst inte hur du får din "kommer man in senare har man det svårare" när man får färdiguppgraderad stuff by default.

1
Skriv svar