Quiz – Vad kan du om nedlagda spel?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Starwarsmannen:

Jag saknar TotalWar-Arena från Creative Assembly. Hade rätt kul med det när det kom men sen bara försvann det.

Trodde att Wargaming körde vidare på det, missat helt att det lades ner i februari.


signatur
Medlem

5/10 Korrekta svar!

Det är för att vissa av mina minnen har blivit nedlagda.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

@Carl Johansson-Sundelius: Ja det var väldigt tråkigt. Får hoppas dem spinner vidare med det i framtiden.

Medlem

Svårt, eller så kan jag ingenting om nedlagda spel helt enkelt

2/10 Korrekta svar!
Dina minnen om nedlagda spel? Också i ett svart hål.

Medlem

HL3


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

2/10, och då var den ena en gissning som gick in. Enda jag kunde var fez

Medlem

2/10 😅😊

Gnällkuk

Undrar hur många som svarade fel på fråga fem för att de tänkte, nä nu luras han!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

5/10

Helt okej, var en del spel jag aldrig hört talas om. Men frågan om visceral games gjorde ont, så jävla synd att EA la ned dem. Älskar Dead Space, men lär väl aldrig bli fler spel i den serien.

KoP
Medlem

Ajdå. 3 av 10.

Och andra sidan så är nedlagda spel något jag inte sparar i minnesbanken.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

HL3 har inte ens börjat än att programmeras. Dem har inte ens hittat några exe filer till HL3 för att dem gömmer dem typ i ett bankvalv. Och han som snodde saker för 400000 så fanns det inget i dem burkarna om HL3..

12
Skriv svar