Läsarnas Årets spel – nominera nu!
Super Mario Maker 2
Apex Legends - 2019-02-04,
Kom som ett rätt oväntat "dropp", och som fick en raketstart,
https://en.wikipedia.org/wiki/Apex_Legends
.....Apex Legends received positive reviews from critics, who praised its gameplay, progression system, and fusion of elements from various genres. Some considered it a worthy competitor to Fortnite Battle Royale, a similar game that had gained massive popularity in the previous year. The game surpassed over 25 million players by the end of its first week, and 50 million within its first month. According to EA, as of July 2019 the game had approximately 8 to 10 million players a week.....mera
Mitt förstås fullständigt subjektiva förslag till listan efter mina smått tragiska? ~1000 timmar och som fortfarande är mitt primära fps nöje.
-cb99
Edit in,
Samt:

Edit in 2,
Måste också tillägga att det var en av de bästa släppen jag upplevt på flera år funktions/bug-mässigt.
De lyckades också skala upp kapaciteten otroligt bra trots den massiva tillströmningen av spelare under extremt kort tid.
Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.