Tsushima 2? Sucker Punch söker vass penna som ska skriva om feodala Japan

Robot
Tsushima 2? Sucker Punch söker vass penna som ska skriva om feodala Japan
Medlem

Underbara nyheter

Medlem

Jag utforskar gärna hur mycket som helst av japan och dess historia.

Avstängd

Bästa spelet denna generation helt klart. Alla plattformar räknade


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Gillade verkligen inFamous Second Son och First Light var ok men tycker personligen att Sucker Punch har placerat sig i en helt annan liga med Ghost of Tsushima. Så det ska bli intressant att se vad dom lyckas åstadkomma med sitt nästa spel.


signatur

PSN: MrOakenborn

NuZ
Testpilot
Skrivet av Checker:

Bästa spelet denna generation helt klart. Alla plattformar räknade

Inte i närheten av Nioh 2 och Ori bara i år men helt ok.

Ett nytt inFamous i den settingen skulle vara trevligt tack! Ge mig!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

En av de vackraste världarna jag någonsin har spelat i! Man kan bara skritta runt och njuta av miljöerna i timtal.

Dock så blev spelet lite repetitivt, precis som alla andra sandlådespel. När jag ska följa leriga fotspår för 30:e gången så blir det bara tråkigt...

Avstängd
Skrivet av NuZ:

Inte i närheten av Nioh 2 och Ori bara i år men helt ok.

Du borde testa det


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Det absolut värsta med Tsushima är att det inte finns till PC.... :'(

NuZ
Testpilot
Skrivet av Jozo:

En av de vackraste världarna jag någonsin har spelat i! Man kan bara skritta runt och njuta av miljöerna i timtal.

Dock så blev spelet lite repetitivt, precis som alla andra sandlådespel. När jag ska följa leriga fotspår för 30:e gången så blir det bara tråkigt...

Fetch quests och defend uppdrag är det värsta tyvärr. Men man måste också inse att vi är fruktansvärt bortskämda med spel som Witcher 3.

Men djuren och främst rävarna för att hitta shrines är så himla gulliga och snyggt gjorda samma med platsen du är i act 2, Cove någonting. Sjuka detaljer. Hela världen har SP lyckats med och ser fantastiskt ut på PS4 slim också. Men som sagt, grafik är inte allt i ett spel.

Men ett Infamous i den settingen skulle vara sjukt ballt.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv

Skoj spel rakt igenom. Hade man bara fått klicka förbi de förbannade mellansekvenserna hade det varit ännu bättre. När dom pratade om ära och heder för gång nr 500 så ville man bara kräkas. Rävare hadd jag gärna satt en pil i med, tråkigaste momentet i spelet.
När det kommer en 2a så är det däremot ett givet köp.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Skoj spel rakt igenom. Hade man bara fått klicka förbi de förbannade mellansekvenserna hade det varit ännu bättre. När dom pratade om ära och heder för gång nr 500 så ville man bara kräkas. Rävare hadd jag gärna satt en pil i med, tråkigaste momentet i spelet.
När det kommer en 2a så är det däremot ett givet köp.

Du verkar vara en ganska rastlös typ. Se upp så att inte livet gör dig uttråkad.

Inaktiv
Skrivet av Chicobello:

Du verkar vara en ganska rastlös typ. Se upp så att inte livet gör dig uttråkad.

Livscoachen har talat

1
Skriv svar