Quiz – Vad kan du om skräckmonster?

Medlem
Medlem

Blerp.

Medlem

Otippat, är lika förtjust i genren som Calle 😉

Medlem

Booo…

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skägg.
10 Chambers

Ganska väntat ändå.

Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Medlem

Detta med skräckspel är då inte min starka sida xD

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem
Medlem
Medlem

Gick så där.

Medlem
Medlem

Kunde egentligen bara svaret på en fråga och sedan var det några kvalificerade gissningar. =P
Inte min genre.

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | Nvidia GeForce GTX 1080Ti | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | 1 st Samsung 960 EVO 256 GB, 1 st 850 PRO 1 TB, 1 st 850 EVO 1 TB, 1 st 840 Basic 250 GB, 1 st WD Black 6 TB | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Något svårare än förra veckan.

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Avslöjad som kruka.

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hatar verkligen skräckspel (mina nerver tål det inte) så 4/10 är jag rätt nöjd med…

Medlem

kunde creeper tack vare barnen

Medlem

Chansade helt vlit på 3 och lyckades prica in 2 av dem så är nöjd

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Tror inte jag spelat ett enda av alla spel som nämndes.

I drank what?

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Lyssna gärna på min podcast om tv-spel!
https://anchor.fm/spelatpodcast

Medlem

Alcina Dimitrescu.

I'm like you, I have no name.

Medlem

Allätare

Medlem
Medlem

CPU: AMD Ryzen R7 3800X @ 4.5 Ghz Grafikkort: Powercolor Vega 56 Red Dragon 8 GB 1590 MHZ/900 MHz Moderkort: MSI X470 GAMING PLUS Minne: G.Skill Flare X (4x8GB) @ 3466 MHz CL14 Chassi: Fractal Design Define S Nätdel: Corsair HX850 Bildskärm: Acer 27" XF270HUA Datorljud: Triangle Elara LN-01A + XTZ 99 W10.16
TV: LG B7 65" Konsol: PS5 samt PS Vita

12
Skriv svar