Rykte: Star Wars Eclipse har Fallen Order-liknande strider

Robot
Rykte: Star Wars Eclipse har Fallen Order-liknande strider
Medlem

Multiplayer... fan vilken besvikelse.

Medlem

Avskydde striderna i Fallen order. Hoppas de inte blir allt för lika.

Medlem

Fan vad nice med multiplayer. Hoppas det blir bra.
Undra om combat blir lite som For Honor.

Medlem

Önskar fler sw-spel med strider som i force unleashed. Kommer vanliga dödliga grunts ska de vara absolut noll hot.

Medlem

Tragiskt att ingen väljer att inspireras och bygga vidare på stridsmekaniken från Jedi Knight Outcast och Academy istället.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Avskydde striderna i Fallen order. Hoppas de inte blir allt för lika.

Varför avskydde du dem?

Medlem
Skrivet av Kasse:

Varför avskydde du dem?

Nu är inte jag den som avskydde dom (så illa tycker jag inte det är) men en gissning är att personen har samma problem som jag med dom och det är parry fokuset.

Att parry finns som en bonus för dom som är bra på det är helt ok men när du längre kan skada en boss utan att först parry en attack att går fighterna från att vara något man ser fram emot till att vara något man hoppas är över så snart som möjligt.
Det tar bort allt intiativ från spelaren, nu handlar det bara om att vänta tills fienden gör den ofta enda attacken som går att parry och missar du det tillfället så är det bara tillbaka till att vänta...

Medlem
Skrivet av Mcgreag:

Nu är inte jag den som avskydde dom (så illa tycker jag inte det är) men en gissning är att personen har samma problem som jag med dom och det är parry fokuset.

Att parry finns som en bonus för dom som är bra på det är helt ok men när du längre kan skada en boss utan att först parry en attack att går fighterna från att vara något man ser fram emot till att vara något man hoppas är över så snart som möjligt.
Det tar bort allt intiativ från spelaren, nu handlar det bara om att vänta tills fienden gör den ofta enda attacken som går att parry och missar du det tillfället så är det bara tillbaka till att vänta...

Oof jag som skulle älska ett Star Wars spel med samma combat som Sekiro. Hela grejen med lasersvärden är ju att man parryar och duellerar imo.

Känns som Sekiros combat hade varit perfekt för ett Stars Wars spel. Riktig snabbt och mycket fokus som krävs.

Kan verkligen se hur flera av attackerna i Sekiro hade passat perfekt för en jedi eller sith

Medlem

Så länge utforskande inte bara belönas med cosmetics så är jag happy! För det var så stor besvikelse att jag slutade spela Fallen order

1
Skriv svar