Fire Emblem Warriors: Three Hopes

Robot
Fire Emblem Warriors: Three Hopes

Ett Fire Emblem som för ovanlighetens skull hugger först och tänker sedan.

#fire-emblem-warriors-three-hopes, #nintendo-switch


Jag står nog över den här gången. Är dels mätt/trött på Musou efter Hyrule/Fire Emblem/Dragon Quest som man kan nöta till världens ände. Innehållet och energin som krävs för att låsa upp allt i t.ex. Hyrule Warrior till Switch är smått övermäktigt.

Sen känner jag det är roligare när man hanterar en hel franchise istället för en djupdykning i en specifik titel. Känner samma som för Breath of the Wild-musou som kom för ett tag sen.

Men bra recension, hoppas andra är taggade:)


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Hur flyter spelet på switch ? Mycket framedrops eller håller det stabila 30 fps ?

Redaktör
Ponny
Skrivet av schmuttah:

Hur flyter spelet på switch ? Mycket framedrops eller håller det stabila 30 fps ?

Tycker det flyter, tja, okej. Inte perfekt, men bättre än Age of Calamity.
Det kan bli lite "hostigt" när mycket händer, men oftast flyter det rätt bra.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Jag står nog över den här gången. Är dels mätt/trött på Musou efter Hyrule/Fire Emblem/Dragon Quest som man kan nöta till världens ände. Innehållet och energin som krävs för att låsa upp allt i t.ex. Hyrule Warrior till Switch är smått övermäktigt.

Sen känner jag det är roligare när man hanterar en hel franchise istället för en djupdykning i en specifik titel. Känner samma som för Breath of the Wild-musou som kom för ett tag sen.

Men bra recension, hoppas andra är taggade:)

Jag håller med. Är också mätt och det bara efter Hyrule Warriors. Det var också roligare just eftersom det var som en fanfic på hela serien och inte bara en enda speltitel.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

1
Skriv svar