Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Medlem

Det blir bygga skolor i Two Point Campus

Medlem

Det blir till att spela om CP2077 och se om de har fixat grundspelet och om det kommit några nya moddar. Några timmar in måste jag säga att de verkar ha fixat det mesta som skavde och bröt känslan. Tycker fortfarande att grundstoryn tvingar en för tidigt in i smeten. Vi får se hur långt jag spelar...

Medlem

Jag roar mig med A plague Tale: innocence

One
Medlem

The artful escape 🤟

Medlem

Spelar lite Final Fantasy XIV men junior stjäl datorn hela tiden och kör Rainbow 6.....

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joedanger:

Såklart men ändå, dessa oskipbara ritter från uppdrag tillbaka till camp kan knäcka en farsa som inte har oändligt med tid att lägga på spelande.
Grym känsla i denna revolvermanssimulator och i det bästa stunderna är det bland det bästa jag spelat men timmarna på hästryggen och den bökiga styrningen (tex när man ska plocka upp saker) gör att det inte blir något maxbetyg.
Kommer mest troligt inte palla med att spela genom main story detta andra försök heller men nog ska jag försöka ge det en chans

Uppgradera din vagn i lägret om du inte gjort det, så låser du upp fast travel. Men ja, förstår dig, man får inte vara stressad i Red Dead 2


signatur
One
Medlem

The artful escape avklarat. Riktigt härligt indie lir jag rekommenderar stort, det är ett kort spel och mycket psykadeliskt.
Fortsätter på the fractured but whole nu.
The token experience

ZF
Medlem
Skrivet av keffkebab:

Tog mig 50h innan jag lyckades, av en slump hitta bjällran för att åkalla spirits...

Haha, nej jag menar den man åker på alltså.

Men jag sprang till fots även när jag hittade den där klockan, minns inte när eller var bara.

Har nu ett gäng med värdelösa spökalkisar samt en mindre flock nästan lika värdelös spökvargar att hjälpa till.

Båda dör tyvärr som flugor väl fort när de verkligen behövts. Men oftast går de inte att kalla på alls.. Lite märklig design.

12
Skriv svar