Counter-Strike 2 är officiellt avtäckt!

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

Ser du siffror-skillnaderna?

Jag var ironisk, men det kanske inte uppfattades.

Medlem
Skrivet av ryeshack:

Jag var ironisk, men det kanske inte uppfattades.

Got ya

Medlem

Voxel-baserad rök med rök VFX/Shaders, snyggt!

Undrar faktiskt på allvar varför ingen har gjort detta tidigare, det är ju faktiskt förhållandevist enkelt att implementera, rent programmeringsmässigt.

Medlem

gratis och allt, det ska vi testa, se om man har en chans fortfarande, nästan 40 år gammal


signatur

//monster

Medlem

Fastnade för Day of defeat betan en gång i tiden. Hade ju hoppats på en 2a i det nu också när de ändå håller på.

Medlem

Hoppades på nyheter kring anti-fusk faktiskt, då det är ospelbart i nuläget IMO. Det hade varit bra om spelet krävde att det körs i krypterad och signerat version av SteamOS 3 så det blir lite mer som konsoler där fusk förekommer i mycket mindre utsträckning.

Medlem

Mycket känslor i chatten, som vanligt.

Medlem

Kul! Men ändå kalott lustigt att folk kallar det för nya sourcemotorn när den är typ 8 år gammal

Avstängd

Kommer detta till konsol?

Medlem

Dags att skärpa mig. Dags att pwna lite ryssar


signatur

Allätare

eld
Medlem
Skrivet av dummle112:

Kul! Men ändå kalott lustigt att folk kallar det för nya sourcemotorn när den är typ 8 år gammal

För att det är den nya, till skillnad från den gamla

Lättast är nog att se spelmotorer som något som är up-to-date tills de bestämmer sig att göra en stor update, Unreal 5 är ju inte en ny motor jämfört med Unreal 4, det är en uppgradering.

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Fastnade för Day of defeat betan en gång i tiden. Hade ju hoppats på en 2a i det nu också när de ändå håller på.

Ett nytt DoD hade man ju inte tackat nej till!

123
Skriv svar