EA omfördelar resurserna från Codemasters till andra projekt
Fan vad bra det blev när EA köpte Codemasters, jag som var orolig att det skulle gå dåligt 😂
De satt och gjorde copy+paste F1-skräp och DiRT i över 10 år innan EA köpte studion.. varpå de fortsatte göra F1-skräp och DiRT tills folk slutade köpa spelen. Blev väl varken bättre eller sämre med EA.
De satt och gjorde copy+paste F1-skräp och DiRT i över 10 år innan EA köpte studion.. varpå de fortsatte göra F1-skräp och DiRT tills folk slutade köpa spelen. Blev väl varken bättre eller sämre med EA.
Ja lätt att glömma att Dirt 5 kom före uppköpet.
Dirt Racing 1 + 2 & senaste WRC Racing är väldigt bra spel. Skulle inte kalla dem för skräp.
+1 F1 2023 är första F1 spelet på länge som jag inte har köpt, F1 har blivit mer likt NHL och FIFA spelen samma skit varje år med nån gnutta förändring, istället för bara släppa till F1 och varje år släppa en stor uppdatering med alla ändringar, samma för NHL och EA FC. Nu kör jag aldrig online utan kör mera karriär läget antingen som egen förare eller stall men blir också sjukt jävla tråkigt efter några säsonger.