En vecka innan Mindseye-släppet lämnar två chefer utvecklaren

Robot
En vecka innan Mindseye-släppet lämnar två chefer utvecklaren

Alltså det GTA-liknande spelet från Build a Rocket Boy.

#Build-a-rocket-boy, #Mindseye

Medlem

Förmodligen är spelet trasigt när det släpps och kommer floppa men jag hoppas verkligen inte det

Medlem

Jag var ju sugen köpa detta men efter läst hur mycket problem spelet har så får vi se vid launch om ryktena stämmer eller inte. Klart oroväckande dock

Releasehästryttare

Var kan man få betalt för att vara negativ på internet??

Det flesta här gör det väl gratis! /S

Inaktiv

Tycker att spel överlag håller en hög nivå numera. Detta spel är undantaget.

Medlem

Det är egentligen synd att det inte fått mer uppmärksamhet (allt är dåligt och de gör typ ingen reklam för spelet?) och "verkar bättre", det ser ju inte så bra ut alls tycker jag. Men det hade varit coolt med ett nytt Saints Row-likt spel som faktiskt är bra.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

I spelutveckling så brukar man få bonus beroende på hur man har presterat (nått deadline tex). Men man behöver oftast stanna kvar till att spelet är färdigutvecklad, det är då man får sin bonus. Så högst troligt slutar dom nu för att bonusen är utbetald.

Medlem

Ett mycket dåligt tecken. Uppenbarligen tycker dessa att det är bättre att göra annat än att jobba kvar vilket tyder på att de inte tror på produkten. Nu kanske deras syn inte delas av gamers, men jag känner doften av flopp.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Juristen och ekonomen drar = spelet e förmodligen kass? Fattar inte alls den logiken.

1
Skriv svar