Snabbkollen – Köper du Switch 2?
Många som ljuger här! Fler än som uppger att dom ska köpa, kommer köpa. 100%.
🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥
🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡
Köpt redan, nu inväntar man spelen. Blir till att plocka upp lite switch1 spel innan de försvinner, finns massor bra spel man inte skaffat där.
Du kanske kände till detta redan:
https://www.nintendo.com/us/gaming-systems/switch-2/transfer-...
Du kanske kände till detta redan:
https://www.nintendo.com/us/gaming-systems/switch-2/transfer-...
Jao, va inne o scrolla runt lite i E-shoppen igår.
Blev ett köp och tycker faktiskt den är riktigt prisvärd. Stor uppgradering från Switch 1
Tyckte den gamla var seg som bara den, inte ens eshoppen hängde med.
Kände också ett stort lyft. En nödvändig uppgradering nästan. Priset e lite saftigt, men när ett grafikkort i övre mellanklassen kostar betydligt mer, så känns det lite mer överkomligt.
Ta Pokémon Violet/Scarlet tex, det är ju spelbart nu! Kanske till och med lysande, men har bara testat några minuter ännu, så ta det med en nypa salt.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Blir den uppdaterade versionen med bättre batteritid.
Och förhoppningsvis lägre vikt. För 534 gram känns rätt tungt för något som man håller i ansiktshöjd ett par timmar i sträck.
Är väl ingen som orkar sitta så oavsett vikt, man har väl maskinen i knät eller på kudden när man ligger i sängen
Blir den uppdaterade versionen med bättre batteritid.
Och förhoppningsvis lägre vikt. För 534 gram känns rätt tungt för något som man håller i ansiktshöjd ett par timmar i sträck.
Gratis träning ju
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
För mig är det perfekt med Switch 2. Kan sitta i sängen och spela på 2an samtidigt som jag tittar på 1an i dockat läge på tvn som är för gammal för att visa youtube i bra kvalitet själv. Innan hade jag inte nog med tv apparater för att ha en i sovrummet. Men Switch 2 behövde en egen.
Ja blev ett köp.
Ska spendera halva sommaren på båten eller på tågluff, så ville gärna ha med mig något bärbart att spela på. Lyftet från min gamla Switch från 2017 är enormt. Switch 2 känns bara så mycket mer väldesignad på alla sätt och vis. Även om jag inte är helt såld på Mario Kart World än så har t ex Metroid Dread blivit spelbart nu när laddningstiderna minskat drastiskt.
Heja Blåvitt
Nix, bojkottar Nintendo 100% då jag inte vill stödja patenttroll som förstör för hela spelindustrin.
...därmed missar du några av spelvärldens bästa spelupplevelser.
...därmed missar du några av spelvärldens bästa spelupplevelser.
Och jag bryr mig.... varför?