Metal Gear Solid Delta: Snake Eater försenar det nya multiplayerläget Fox hunt

Robot
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater försenar det nya multiplayerläget Fox hunt

Det utlovade multiplayerläget släpps senare i höst

#Konami, #Metal-Gear-Solid-Delta, #Snake-Eater

Medlem
Medlem

Gör inte så mycket, vem spelar Metal Gear Solid för multiplayer?

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Gör inte så mycket, vem spelar Metal Gear Solid för multiplayer?

Ingen skulle jag tippa^^.
Vem minns inte tiden då alla spel skulle ha en onlinedel. Krystat var bara förnamnet många gånger.

Medlem

Det har man ju hört förr..."det kommer senare"

Medlem

Jag känner ett nollintresse inför Delta likt det som Kojima gett uttryck för.

Metal Gear Solid är ett avslutat kapitel och hur mycket jag än gillar serien och Snake Eater, så kommer jag inte att göra våld på fina minnen, Kojima och teamets verk eller sponsra Konami med pengar som kan gå till andra spel och mindre studios.

För mig blir Delta som att någon annan än Ridley Scott, Hampton Fancher, David Peoples skulle gå in och regissera samt att klippa och klistra i Blade Runner (1982). Det är att göra våld på verket.

Medlem
Skrivet av AELDSTAR:

Jag känner ett nollintresse inför Delta likt det som Kojima gett uttryck för.

Metal Gear Solid är ett avslutat kapitel och hur mycket jag än gillar serien och Snake Eater, så kommer jag inte att göra våld på fina minnen, Kojima och teamets verk eller sponsra Konami med pengar som kan gå till andra spel och mindre studios.

För mig blir Delta som att någon annan än Ridley Scott, Hampton Fancher, David Peoples skulle gå in och regissera samt att klippa och klistra i Blade Runner (1982). Det är att göra våld på verket.

Kojima må vara fenomenal på en hel del punkter när det kommer till kreativitet, men han verkar också vara lite av en skitstövel när det kommer till allmän oversight över produktionen.
Anledningen att Hayter byttes ut mot Sutherland i Phantom Pain var väl enbart för att Mr. Kojima är fixerad vid Hollywood och film överlag, inte för att Hayter krävde för mycket pengar eller gjorde ett dåligt jobb. Av vad jag förstår så har den japanska versionen av Snake alltid haft samma röstskådespelare.

I vilket fall så känns det som att det nuvarande teamet borde lösa det här med en remake utan Kojimas hjälp.

Geeks Gaming
Skrivet av Veofasa:

försenare?

”Försenare” När en titel skjuts fram mer än en gång

1
Skriv svar