Historiska personer i Wuchang: Fallen Feathers går inte längre att döda

Robot
Historiska personer i Wuchang: Fallen Feathers går inte längre att döda

Kina vill inte längre att historien ändras i spelet.

#Leenzee, #Wuchang-fallen-feathers

Medlem

Vafan.. Då får dom väl göra en cencurerad kinesisk version men ge fan i att pracka på oss andra detta. Studion är ju italiensk t.o.m

Medlem

Det här är bara för mycket och så mycket Kina. Ett fiktivt spel, kom igen.

Skrivet av Majorkraft:

Vafan.. Då får dom väl göra en cencurerad kinesisk version men ge fan i att pracka på oss andra detta. Studion är ju italiensk t.o.m

Precis, de kanske behöver censurera den ryska och snart även den amerikanska versionen också.

Skratta eller gråta?
😂😂😂

SKANDAL! Jag är upprörd! Eller, va, vad var det här för spel nu igen. 😅😂

Medlem

Löjligt... censur är det värsta som finns.

ELF
Medlem

Löjligt.

Hade spelet funnits på GOG så hade det bara varit att behålla den gamla versionen.
Men man får väl hoppas de släpper två versioner.

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Löjligt... censur är det värsta som finns.

Själv håller jag tex. folkmord högre på värsta listan även om jag håller med om att det här är löjligt speciellt när det påverkar handlingen i spelet.

[quote postid="4668581" userid="326688" name="Majorkraft"]
[/quote

Studio är väl kinesisk? Lenzee based i chengdu står det på deras hemsida.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Extremt larvig och idiotisk ändring.

"Detta har också fått till följd att ungefär 50% av alla fiender nu inte längre är fiender utan är fredliga mot spelaren och man kan inte längre attackera dem under upproren."

Det är väl enbart en stor andel i kapitel 4 som dom ändrade om till icke-fientliga, inte 50% av alla fiender i spelet.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Skönt att folk får se hur man behandlas när man köper produkter från en diktatur.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Skribent
Skrivet av Fezk:

Extremt larvig och idiotisk ändring.

"Detta har också fått till följd att ungefär 50% av alla fiender nu inte längre är fiender utan är fredliga mot spelaren och man kan inte längre attackera dem under upproren."

Det är väl enbart en stor andel i kapitel 4 som dom ändrade om till icke-fientliga, inte 50% av alla fiender i spelet.

Ja jag menar "upproret" i kapitel 4. Så stämmer bra, inte hela spelet. Blev lite fel.

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar