Historiska personer i Wuchang: Fallen Feathers går inte längre att döda
Det här är bara för mycket och så mycket Kina. Ett fiktivt spel, kom igen.
Vafan.. Då får dom väl göra en cencurerad kinesisk version men ge fan i att pracka på oss andra detta. Studion är ju italiensk t.o.m
Precis, de kanske behöver censurera den ryska och snart även den amerikanska versionen också.
Skratta eller gråta?
😂😂😂
Löjligt.
Hade spelet funnits på GOG så hade det bara varit att behålla den gamla versionen.
Men man får väl hoppas de släpper två versioner.
Löjligt... censur är det värsta som finns.
Själv håller jag tex. folkmord högre på värsta listan även om jag håller med om att det här är löjligt speciellt när det påverkar handlingen i spelet.
Vafan.. Då får dom väl göra en cencurerad kinesisk version men ge fan i att pracka på oss andra detta. Studion är ju italiensk t.o.m
Studio är väl kinesisk? Lenzee based i chengdu står det på deras hemsida.
The Owls Are Not What They Seem
Extremt larvig och idiotisk ändring.
"Detta har också fått till följd att ungefär 50% av alla fiender nu inte längre är fiender utan är fredliga mot spelaren och man kan inte längre attackera dem under upproren."
Det är väl enbart en stor andel i kapitel 4 som dom ändrade om till icke-fientliga, inte 50% av alla fiender i spelet.
The more I practice, the luckier I get.
Extremt larvig och idiotisk ändring.
"Detta har också fått till följd att ungefär 50% av alla fiender nu inte längre är fiender utan är fredliga mot spelaren och man kan inte längre attackera dem under upproren."
Det är väl enbart en stor andel i kapitel 4 som dom ändrade om till icke-fientliga, inte 50% av alla fiender i spelet.
Ja jag menar "upproret" i kapitel 4. Så stämmer bra, inte hela spelet. Blev lite fel.
"Writer and Fighter"
Själv håller jag tex. folkmord högre på värsta listan även om jag håller med om att det här är löjligt speciellt när det påverkar handlingen i spelet.
[quote postid="4668581" userid="326688" name="Majorkraft"]
[/quote
Studio är väl kinesisk? Lenzee based i chengdu står det på deras hemsida.
Jo sant, läste snabbt och såg nu att det var Publishern som var italiensk