Gamescom Awards – Resident Evil Requiem stor vinnare, svenska Hela sticker ut

Robot
Gamescom Awards – Resident Evil Requiem stor vinnare, svenska Hela sticker ut
Medlem

Välförtjänt, grymt sugen på ett nytt Resident evil men samtidigt tycker jag det är komiskt att det som ett multiplatform spel får pris för "bästa playstation spel", fick det pris för bästa Xbox/PC spel också?

Medlem

Otroligt taggad på nya Resident Evil! Hade varit så nice om det även fick VR-support

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Välförtjänt, grymt sugen på ett nytt Resident evil men samtidigt tycker jag det är komiskt att det som ett multiplatform spel får pris för "bästa playstation spel", fick det pris för bästa Xbox/PC spel också?

De behöver ju inte vara det bästa som visades på de två andra plattformarna. Men man kan ju tycka att kategorin kanske ska vara för spel som är exklusiva för respektive plattform.

Medlem

Flera spel som nu som omfamnar den svenska naturen och mytologin, fint! Tänker på Bramble. Det här såg ut att vara lite mer wholesome än Bramble med läskiga Näcken. Vi verkar vara duktiga på co-op

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

De behöver ju inte vara det bästa som visades på de två andra plattformarna. Men man kan ju tycka att kategorin kanske ska vara för spel som är exklusiva för respektive plattform.

Ja men o andra sidan kanske det skulle bli svårt då alla läger ja utom Nintendo verkar gett upp exklusiva spel🤔🤷🏻‍♂️

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Det är såklart bara utgivare/spel som ställer ut på mässan som kan bli nominerade.

Gnällkuk

"Har du spelat det där helylle, musmys-spelet?"

:>

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Ja men o andra sidan kanske det skulle bli svårt då alla läger ja utom Nintendo verkar gett upp exklusiva spel🤔🤷🏻‍♂️

Jo så är det ju och det är riktigt bra.

Medlem

Hela ser jag verkligen fram emot i coop!

1
Skriv svar