Saknar Morgonnyheterna!
Ptja, det är trevligt med ett stabilt flöde av nyheter, tyckte hans tider passade bra. Han har gjort ett gediget jobb, ingen idé att byta ett vinnande koncept.
Han bor/bodde väl i Thailand(?) om jag inte missminner mig, därav tiderna. Han kanske har flyttat igen eller bara har ledigt?
The more I practice, the luckier I get.
Vet att vi är väldigt få som är uppe tidigt men saknar verkligen Jonnys första post på morgonen när man vaknar upp!
Vad tycker ni andra, saknar ni den dagliga nyhetsposten från mellan 3-6 på morgonen eller föredrar ni hur det är nu?
Är uppe och igång före morgonnyheterna och har inga tv-kanaler heller...saknar det inget särskilt faktiskt. Då jag jobbar inom yrkestrafik så blir det ju att man lyssnar på P4 ett slag på morgonkvisten för att höra väderleksrapporten mm.
På redaktörsidan så schemalägger man ”inläggen”. Vi testpiloter gör så iaf. Så lämna som förslag i ”Feedback till FZ” att schemalägg gärna nyheter till morgonkaffet.
https://www.fz.se/forum/50-feedback-till-fz
Håller med, morgonens bästa nyheter läses på FZ
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Vet att vi är väldigt få som är uppe tidigt men saknar verkligen Jonnys första post på morgonen när man vaknar upp!
Vad tycker ni andra, saknar ni den dagliga nyhetsposten från mellan 3-6 på morgonen eller föredrar ni hur det är nu?
Min första tankar var - Har de lagt ned nyhetsmorgon på tv4? Hur jävla gamla har folk blivit?
Men ja, jag gissar på att Jonny antingen flyttat eller har semester
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Passar på att tagga in honom här, så han inte missar.. @Jonny Myrén
Ad hoc addendum
Är ni uppe tidigt på helgerna också? Jag skulle kunna lägga en tidigare nyhet under lördag och söndag då jag är uppe rätt tidigt oavsett. Men har nu schemalagt dem för att jag tänker folk går upp senare på helgerna.
Lägg upp tidigare, det känns lite som att sidan är död när det inte ligger något nytt här på morgonen.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Lägg upp tidigare, det känns lite som att sidan är död när det inte ligger något nytt här på morgonen.
Tar med mig detta till helgen!
"Writer and Fighter"
Det handlar om resurser, och att använda dem där vi tror att de gör mest nytta. Tack för feedback, jag tar med mig den.
För att inte missuppfatta något, men vad innebär detta mer konkret? Att Jonny inte längre skriver för FZ? Eller att han jobbar mindre, eller andra tider?
För att inte missuppfatta något, men vad innebär detta mer konkret? Att Jonny inte längre skriver för FZ? Eller att han jobbar mindre, eller andra tider?
Han skriver ibland, men inte regelbundet på morgnarna som innan.
Han skriver ibland, men inte regelbundet på morgnarna som innan.
Ah, tackar för svar.
Trist ändå, som jag skrev tidigare, tycker jag han gjort ett gediget jobb och höll igång nyhetsflödet bra.
Men jag antar att ni har statistik/data ni går efter, att dom artiklarna som kom ut vid dom tiderna inte fick tillräckligt med visningar/klick(spekulerar bara nu, såklart, kanske inte har med det att göra alls).