Super Mario Galaxy-spelen i kollektionen går att köpa separata
Kommer det också kosta 1500 kr?
Förra samlingen hade bättre pris innan nintendo tog bort det från marknaden…
The Owls Are Not What They Seem
Två av de bästa mario-spelen, förbättrade, för ca 600kr?
Sign me up.
Om det bara varit 600:- så hade det varit värt det, nu är det i stort sett 800:- hos alla svenska butiker. Man får väl shoppa runt lite mer när det väl släpps, finns kanske fler som har det till bättre priser då
Om det bara varit 600:- så hade det varit värt det, nu är det i stort sett 800:- hos alla svenska butiker. Man får väl shoppa runt lite mer när det väl släpps, finns kanske fler som har det till bättre priser då
Herregud.
Hur har de förbättrat kontrollen? Mario galaxy på Switch var ganska ospelbart. Nä vissa titlar spelas bäst på originalkonsolen
Jag hade inga problem med Galaxy, men däremot var ju Sunshine rätt hemskt på grund av kamerna....
"Writer and Fighter"
750 i England. Lite saftigt kanske, men egentligen ingenting som stör mig direkt. För mig är detta två 10/10 spel, som fortfarande är helt överlägset det mesta som släpps idag, och då betalar jag gärna vad det kostar för att få båda spelen i HD till Switch. Till Wii kostade båda spelen ca 1250-1300 tilsammans. Runt 1650 med dagens inflation. Jag kanske sticker ut här men jag är glad för allt som ges ut på nytt, och tycker, lite naivt nog att bra grejer ska få vara dyrt.
Två av de bästa mario-spelen, förbättrade, för ca 600kr?
Sign me up.
768
Herregud.
Yep, ingen kul prislapp direkt! Blir kanske ett köp ändå, stora grabben (8 år) älskar ju Mariospelen och det blir nog kul att ha spelat igenom dem innan filmen har premiär, plus jag slipper rota fram den gamla switchen och koppla in för att han ska få lite koll på läget innan filmen
Ah, jag kollar knappt svenska priser för Switch 2.
Högre än de borde vara.
768
€55
Ah, jag kollar knappt svenska priser för Switch 2.
Högre än de borde vara.
€55
69,99 euro är 768 svenska kronor.
69,99 euro är 768 svenska kronor.
Och 54,95 euro är 601 svenska kronor.
https://www.fnac.com/a13568581/PRE-REF-E3-2019-NINTENDO-DS-15...
Och 54,95 euro är 601 svenska kronor.
https://www.fnac.com/a13568581/PRE-REF-E3-2019-NINTENDO-DS-15...
Vad spelet kostar i indien är icke relevant . Spelen kostar 779 kronor i sverige.
https://www.gamereactor.se/super-mario-galaxy-12-kommer-att-k...
Vad spelet kostar i indien är icke relevant . Spelen kostar 779 kronor i sverige.
https://www.gamereactor.se/super-mario-galaxy-12-kommer-att-k...
Tur det är i Frankrike och vi enkelt kan importera därifrån då.
Tur det är i Frankrike och vi enkelt kan importera därifrån då.
Du kan säkert köpa dom från kina för 500 kr. Men jag köper mina spel från svergie. För det är här jag bor.
Du kan säkert köpa dom från kina för 500 kr. Men jag köper mina spel från svergie. För det är här jag bor.
Vill du betala mer för samma produkt får du så klart göra det.
Blir nyfiken här. Är det jobbigare att köpa nånting från exempelvis Tyskland eller Frankrike, och få hit det på några dagar, (utan tull) om det sparar dig en hel del pengar? Jag sparade runt 1400 kronor på att köpa Switch 2 från tyska Amazon, det tog mig inte längre tid än att göra samna beställning från en svensk webbbutik. Med ett spel är det ju visserligen långt mindre mellanskillnad, men för mig är det helt självklart att inför varje köp snabbkolla var var jag kommer undan billigast. Vi lever ju trots allt i en modern marknadsekonomi. Men sen kan man ju fortfarande tycka att det är för dyrt.
Blir nyfiken här. Är det jobbigare att köpa nånting från exempelvis Tyskland eller Frankrike, och få hit det på några dagar, (utan tull) om det sparar dig en hel del pengar? Jag sparade runt 1400 kronor på att köpa Switch 2 från tyska Amazon, det tog mig inte längre tid än att göra samna beställning från en svensk webbbutik. Med ett spel är det ju visserligen långt mindre mellanskillnad, men för mig är det helt självklart att inför varje köp snabbkolla var var jag kommer undan billigast. Vi lever ju trots allt i en modern marknadsekonomi. Men sen kan man ju fortfarande tycka att det är för dyrt.
Om något går fel, då har du 0 rättigheter.
Om något går fel, då har du 0 rättigheter.
Stämmer inte. Med Exempelvis Switch 2 så har Nintendo en Europeisk tillverkningsgaranti som gäller i hela EU. Jag har överhuvudtaget aldrig någonsin fått problem med ett garanti-ärende för saker som jag köpt från etablerade återförsäljare utomlands.
Stämmer inte. Med Exempelvis Switch 2 så har Nintendo en Europeisk tillverkningsgaranti som gäller i hela EU. Jag har överhuvudtaget aldrig någonsin fått problem med ett garanti-ärende för saker som jag köpt från etablerade återförsäljare utomlands.
Om du importerar en teknikpryl och du får problem med den så måste du reklamera den till företaget du köpte den av. Problem redan där. Du kan själv kolla konsumentrådgivningen.
Annars om du inte tror mig så har du en redittråd här
Jag importerade en i mars från Amazon.es. Jag hade inga problem med frakten hit, blev inte ens debiterad moms. Det enda potentiella problemet är support om du har några problem. Min fastnade i en startloop och ville inte alls starta. NOA sa att de inte kunde hjälpa mig eftersom det inte var den amerikanska modellen (även om jag har hört att de kan hjälpa till med importmodeller). Jag skickade tillbaka den till Spanien, men den kom inte igenom tullen och returnerades till mig. För närvarande fungerar den perfekt och jag har inga problem.
https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/6brepd/impor...