Säljer massa klassiska, inplastade retro-spel!

Säljer massa klassiska, inplastade retro-spel!

Hej hej, dags att rensa lite i samlingen!

Ville bara tipsa om att jag har ett gäng auktioner ute på Tradera just nu, där jag säljer ett antal finfina retro-spel i komplett och nyskick... Många är fortfarande inplastade! Det är lite blandad kompott, men t ex japanska Super Famicom-spel, PS3, Wii-spel, DS/3DS och kickstartade pc-boxar!

Länk? https://www.tradera.com/profile/items/131393/seannaes

Medlem

Kul! Jag lade ett bud.

Skrivet av Dreijer:

Kul! Jag lade ett bud.

Ah, Harvest Moon!? Kul, det är ett himla bra spel och mysigt cover. SFC-boxarna är ju så himla läckra. Hade säkert 150 SFC-spel eller så när min SFC-samling var som störst, efter att ha skyfflat hem drösvis med spel som jag köpt på mig via Super Potato i Akihabara m fl ställen. Nu har jag nästan gjort mig av med allt av utrymmesskäl, men det är roliga grejer.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ah, Harvest Moon!? Kul, det är ett himla bra spel och mysigt cover. SFC-boxarna är ju så himla läckra. Hade säkert 150 SFC-spel eller så när min SFC-samling var som störst, efter att ha skyfflat hem drösvis med spel som jag köpt på mig via Super Potato i Akihabara m fl ställen. Nu har jag nästan gjort mig av med allt av utrymmesskäl, men det är roliga grejer.

Korrekt! Hoppas vinna det å min hustrus vägnar. Dels älskar hon Stardew Valley, men även Nintendo.

Medlem

Många trevliga spel! Har själv 4 stora flyttkartonger i källaren som flickvännen gnatar på mig att sälja (NES, SNES och Megadrive). Hugger i själen men i nån flyttlåda sprider dem ingen glädje eller??! 🙄

Skrivet av Dreijer:

Korrekt! Hoppas vinna det å min hustrus vägnar. Dels älskar hon Stardew Valley, men även Nintendo.

Vad fint! Tänk bara på att det är ändå en del text, kan ju kanske bli knepigt om hon inte är bekant med spelet sen innan.

Skrivet av Smörblomma:

Många trevliga spel! Har själv 4 stora flyttkartonger i källaren som flickvännen gnatar på mig att sälja (NES, SNES och Megadrive). Hugger i själen men i nån flyttlåda sprider dem ingen glädje eller??! 🙄

Hah! Lite så jag resonerade också. Sålde faktiskt av en fullpackad flyttlåda till en kontakt som driver en spelbutik. De här grejerna var det han inte ville ha. Brukar aldrig sälja nåt så ville helst sälja så mycket till en och samma som möjligt för att slippa sitta med 50 olika paket. 😅😂

Med facit i hand borde jag kanske inte gett bort alla gamla spelkonsoler heller, uppenbarligen går de för rätt mycket på Tradera. Oh well, fått mycket mer utrymme iaf 😅

Har också helt nya och fabriksinplastade Super Castlevania IV och Zelda: A Link to the Past i US-versioner, bl a. Kan absolut skiljas med dem då jag äger spelen i typ 10 olika versioner, men bara om nån ger ett jäkla bra bud. Tycker de spelen är svåra att värdera, de går för så olika summor.

Backloggens befriare

Har också helt nya och fabriksinplastade Super Castlevania IV och Zelda: A Link to the Past i US-versioner, bl a. Kan absolut skiljas med dem då jag äger spelen i typ 10 olika versioner, men bara om nån ger ett jäkla bra bud. Tycker de spelen är svåra att värdera, de går för så olika summor.

Om du skickar dem till mig kanske resten av dina nominerade låtar kan garanteras att inte hamna i samma grupp 😏

signatur

Ad hoc addendum

Skrivet av keffkebab:

Om du skickar dem till mig kanske resten av dina nominerade låtar kan garanteras att inte hamna i samma grupp 😏

Om du kan frammana dina inre kebabkrafter och ändra på FZ:s topplista så att DQ III är nummer ett så har du en sale!

Backloggens befriare

Om du kan frammana dina inre kebabkrafter och ändra på FZ:s topplista så att DQ III är nummer ett så har du en sale!

Nä, sådana superkrafter besitter nog ingen.. (testa Fredrik?)

signatur

Ad hoc addendum

Redaktör
Ponny

Vilka fina grejer! Soul Blazer (eller ja, Soul Blader) är en barndomsfavorit.

signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av keffkebab:

TBH: har nog störst chans där.

signatur

En Bamseponny av folket

Skrivet av keffkebab:

Nja, enda sättet att muta Fredrik är väl med AssCreed (OCH DET HAR JAG INTE )

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Vilka fina grejer! Soul Blazer (eller ja, Soul Blader) är en barndomsfavorit.

Älskar den melankoliska musiken och stämningen! Hela den trilogin, Soul Blazer, Illusion of Gaia och Terranigma är väldigt speciella Super NES-spel, ju

Redaktör
Ponny

Älskar den melankoliska musiken och stämningen! Hela den trilogin, Soul Blazer, Illusion of Gaia och Terranigma är väldigt speciella Super NES-spel, ju

Verkligen! Ett smärtsamt hål i min backlogg är Terranigma. Med tanke på vad jag känner för dom andra två, så...

signatur

En Bamseponny av folket

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Verkligen! Ett smärtsamt hål i min backlogg är Terranigma. Med tanke på vad jag känner för dom andra två, så...

Fick en femhundring eller nåt för Terranigma-boxen SFC, nu behöver jag bara sälja en njure eller nåt för att kunna ersätta den med PAL-boxen.

Redaktör
Ponny

Fick en femhundring eller nåt för Terranigma-boxen SFC, nu behöver jag bara sälja en njure eller nåt för att kunna ersätta den med PAL-boxen.

Tur att man har två!?

signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar