FZ:s skattjakt - vinn en platt-tv!
Det är skrattretande, de flesta i toppen tycks hitta 25-35 poäng varje omgång. Själv sitter man och är glad för de 2 jag lyckats hitta hittils. Uppenbart att dessa personer antingen farmar eller har hittat en bugg som möjliggör fusk. Hur som helst bevisar detta ännu än gång hur värdelös den här sortens tävling är. Fattar inte vad som är fel på de klassiska svara-på-en-fråga-och-lotta-vinnaren-tävlingarna.
Jag såg ingen som hade ~50 poäng innan, men ja, de borde kolla upp acc som det har vart flera inne på och dra av, dela det med 3/4/5. Det är konstigt, ibland hittar jag symboler hela tiden, men sen när det är 170st kvar då sitter och och kollar igenom 50 ställen och hittar inte en ända.
Shaad0w
Nej... tuvärr är det inte skumnt. Om du läser längre ner på komentarerna förstår du att det är flera som lanar och loggar in på samma konto och sammlar massa poäng.
Jag lyckades sammla ihop 12p trotts jag klickade som fan... medans ettan lade sig på 39p precis i början av tävlingen vid 7 tiden.
Samnt andra har testat och bekräftat att man kan logga in på flera datorer.
Det är alltså rent fusk... ingen ide att försöka ens.
Shaad0w
Nej... tuvärr är det inte skumnt. Om du läser längre ner på komentarerna förstår du att det är flera som lanar och loggar in på samma konto och sammlar massa poäng.
Jag lyckades sammla ihop 12p trotts jag klickade som fan... medans ettan lade sig på 39p precis i början av tävlingen vid 7 tiden.
Det är ju bara så löjligt om dem ska fuska sig till vinsterna...
Shaad0w
Jag sitter ensam och ligger på en fjärdeplats just nu, hade legat ännu bättre till om jag inte försovit mig och blev stressad så jag stavade fel på två symboler väldigt tidigt (man får strafftid om man svarar fel och det tappar man enormt på om det finns många symboler). Det är inte alls omöjligt att göra detta ensam, det jobbiga är att verkligen sitta hela dagen.
/ LordDaimos
Jag såg ingen som hade ~50 poäng innan, men ja, de borde kolla upp acc som det har vart flera inne på och dra av, dela det med 3/4/5. Det är konstigt, ibland hittar jag symboler hela tiden, men sen när det är 170st kvar då sitter och och kollar igenom 50 ställen och hittar inte en ända.
exakt så är det för mig med
dom i toppen hittade hela tiden verkar det som, vad gör man för fel?
R.I.P The_maxx
visst är det kul med tävlingar, men när de går ut på att man måste vara online hela dagen så vet jag inte riktigt om det är värt att delta. Skulle vara kul att vinna ett PS3, men som sagt så har man ju andra saker för sig på lördagarna :S
P.S. Det är många personer på stan som går med Guitar Hero lådor under armen... jag undrar vad årets julklapp må vara???
Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)
Satanski gick alltså från ~135 till ~170 medan vi andra knappt rörde oss...
Så jävla skumt... =/
det heter RANDOM!
Mjo visst, så kan man också kalla det för... Du menar alltså att det är "random" om man går från ~170 - 241? Haha, i helvete heller!
Mina ~35 senaste poäng har bestått av 35 stycken 1 poängare. Woho! Kul! Ett släpp på ~350 symboler genererade mig ~8 poäng medan det kunde generera 50+ poäng till topp 3.
Luktar fusk så in i helvete..
Det är bra att FZ har tävlingar och jag förstår att det inte går att få till dem helt perfekt. Besides, så gillar jag denna tävlingen mer än de vanliga med frågor och egen motivering. Men när folk ska börja fuska och logga in flera stycken på ett konto så pallar jag fan inte mer.
Får inflika här också att jag är lite av en dålig förlorare också.:heart:
Visst kan det finnas folk som fuskar och sitter flera på ett konto, det vore inte alls omöjligt, men tills dess att det är bevisat av FZ så är det bara dumt att sitta och peka ut folk då ingen vet säkert. Kan hålla med om att satanski kör otroligt snabbt (drog 48p medans resten drog 15p) men tills dess att FZ kollar upp det (om de har möjlighet till det) så går det ändå inte att göra något så sluta tjata om det.
/ LordDaimos