FZ:s skattjakt - vinn en platt-tv!

Medlem
Skrivet av whysoserious:

nej innan starten hade vissa 50 poäng

Jag satte mig tio över sju i morse, då hade den som ledde 3 poäng och de var kvar från igår kväll så nu överdriver du rätt bra eller så går din klocka väldigt fel.

/ LordDaimos

Inaktiv

Det är skrattretande, de flesta i toppen tycks hitta 25-35 poäng varje omgång. Själv sitter man och är glad för de 2 jag lyckats hitta hittils. Uppenbart att dessa personer antingen farmar eller har hittat en bugg som möjliggör fusk. Hur som helst bevisar detta ännu än gång hur värdelös den här sortens tävling är. Fattar inte vad som är fel på de klassiska svara-på-en-fråga-och-lotta-vinnaren-tävlingarna.

Medlem

Jag såg ingen som hade ~50 poäng innan, men ja, de borde kolla upp acc som det har vart flera inne på och dra av, dela det med 3/4/5. Det är konstigt, ibland hittar jag symboler hela tiden, men sen när det är 170st kvar då sitter och och kollar igenom 50 ställen och hittar inte en ända.

Medlem

Skit tävling FZ borde vara lite mer noga med att se till att folk inte fuskar

signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

jag har varit vaken sen kl 23:12 igår, och kikat in här på siten under natten och ja flera hade över 20 poäng

Medlem
Skrivet av whysoserious:

jag har varit vaken sen kl 23:12 igår, och kikat in här på siten under natten och ja flera hade över 20 poäng

Men imorse hade de tydligen 3
Jag vaknade kl. ~7 och då var det ingen som hade mer än 3.

Inaktiv

jo dom hade mer än 3 poäng.

Aja, jag går och spelar Star Wars: Republic Commando snart. Det är mer underhållning än att corpsecampa poäng. För varje poäng jag får får topp 5 typ 20 poäng? xD

Btw, jag hade 3 poäng. *proud* xD

signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

Samma här Devilsdj, men sen efter så ploppar det upp jättemånga igen.

Angående det här med att det var folk som hade poäng innan kl. 07 så hade den som låg etta endast 3 poäng. Jag loggade in då och såg det, dem första fick inte 50 poäng förrän runt kl. ~07.45

Inaktiv

Shaad0w
Nej... tuvärr är det inte skumnt. Om du läser längre ner på komentarerna förstår du att det är flera som lanar och loggar in på samma konto och sammlar massa poäng.
Jag lyckades sammla ihop 12p trotts jag klickade som fan... medans ettan lade sig på 39p precis i början av tävlingen vid 7 tiden.
Samnt andra har testat och bekräftat att man kan logga in på flera datorer.
Det är alltså rent fusk... ingen ide att försöka ens.

tors. 1. Strumpa, 2. boman
lör. 1. boman, 2. Strumpa
sön. 1. Strumpa, 2. capman?

Irregularity spotted!

signatur

I am da Starwars nerd

Medlem
Skrivet av Majkyn:

Shaad0w
Nej... tuvärr är det inte skumnt. Om du läser längre ner på komentarerna förstår du att det är flera som lanar och loggar in på samma konto och sammlar massa poäng.
Jag lyckades sammla ihop 12p trotts jag klickade som fan... medans ettan lade sig på 39p precis i början av tävlingen vid 7 tiden.

Det är ju bara så löjligt om dem ska fuska sig till vinsterna...

Medlem
Skrivet av Majkyn:

Shaad0w

Jag sitter ensam och ligger på en fjärdeplats just nu, hade legat ännu bättre till om jag inte försovit mig och blev stressad så jag stavade fel på två symboler väldigt tidigt (man får strafftid om man svarar fel och det tappar man enormt på om det finns många symboler). Det är inte alls omöjligt att göra detta ensam, det jobbiga är att verkligen sitta hela dagen.

/ LordDaimos

Inaktiv

500
symboler återstår just nu

Inaktiv

sluta snacka skit lorddaimos

Medlem

Jag testade nyss och köra. Jag är helt ensam, använder en ruta, inga konstigheter. Jag fick in 42 poäng.

Skrivet av boman:

Jag testade nyss och köra. Jag är helt ensam, använder en ruta, inga konstigheter. Jag fick in 42 poäng.

W..tf? Jag körde som en galning och fix maximalt 10. Fast om man tittar på topp två så fick de ju dryga 30 poäng. o.0

signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

Frustrerande... Står 0 symboler återstår, men ändå finns det symboler ute. Sitter och uppdaterar med jämna mellanrum, samtidigt som jag läser lite. Stötte på symboler, men när jag tittade på hur många som återstod, stod det 0.

Medlem

LordDaimos jag sitter ensam precis som du, men jag har varit uppe sen kl. 06.55
Stavade fel på ett ord i början så jag hamnade efter lite. Nu ligger jag på en sjätteplacering, får se vart de leder till senare

Inaktiv

jag har svarat fel en gång, och förlorade tredje platsen ;T men annars får jag cirka 30p per omgång.

signatur

The definition of insanity?

Medlem

Fick en 37 tums Sharp LCD tv i julklapp. Så jag avstår!

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av whysoserious:

sluta snacka skit lorddaimos

Snacka skit? Anklagar du mig för att fuska eller? Som du ser så tappade jag nyligen tre placeringar, detta för att jag råkade vara på toa just när det stora symbolsläppet skedde.

/ LordDaimos

Medlem

Satanski gick alltså från ~135 till ~170 medan vi andra knappt rörde oss...
Så jävla skumt... =/

Medlem
Skrivet av Devilsdj:

Jag såg ingen som hade ~50 poäng innan, men ja, de borde kolla upp acc som det har vart flera inne på och dra av, dela det med 3/4/5. Det är konstigt, ibland hittar jag symboler hela tiden, men sen när det är 170st kvar då sitter och och kollar igenom 50 ställen och hittar inte en ända.

exakt så är det för mig med
dom i toppen hittade hela tiden verkar det som, vad gör man för fel?

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

visst är det kul med tävlingar, men när de går ut på att man måste vara online hela dagen så vet jag inte riktigt om det är värt att delta. Skulle vara kul att vinna ett PS3, men som sagt så har man ju andra saker för sig på lördagarna :S
P.S. Det är många personer på stan som går med Guitar Hero lådor under armen... jag undrar vad årets julklapp må vara???

signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av Shaad0w:

Så jävla skumt... =/

det heter RANDOM!

Medlem

Håller med satanski, har man tur och får upp symbolerna snabbt och dessutom två- och trepoängare så skenar det iväg rätt snabbt.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av satanski:
Skrivet av Shaad0w:

Så jävla skumt... =/

det heter RANDOM!

Mjo visst, så kan man också kalla det för... Du menar alltså att det är "random" om man går från ~170 - 241? Haha, i helvete heller!

Mina ~35 senaste poäng har bestått av 35 stycken 1 poängare. Woho! Kul! Ett släpp på ~350 symboler genererade mig ~8 poäng medan det kunde generera 50+ poäng till topp 3.
Luktar fusk så in i helvete..

Det är bra att FZ har tävlingar och jag förstår att det inte går att få till dem helt perfekt. Besides, så gillar jag denna tävlingen mer än de vanliga med frågor och egen motivering. Men när folk ska börja fuska och logga in flera stycken på ett konto så pallar jag fan inte mer.

Får inflika här också att jag är lite av en dålig förlorare också.:heart:

Medlem

Visst kan det finnas folk som fuskar och sitter flera på ett konto, det vore inte alls omöjligt, men tills dess att det är bevisat av FZ så är det bara dumt att sitta och peka ut folk då ingen vet säkert. Kan hålla med om att satanski kör otroligt snabbt (drog 48p medans resten drog 15p) men tills dess att FZ kollar upp det (om de har möjlighet till det) så går det ändå inte att göra något så sluta tjata om det.

/ LordDaimos

Redaktör

Vi håller tvärkoll på hur folk samlar poäng. Oroa er inte, om nån fuskar kommer de bli av med sina poäng.

signatur
Skriv svar