Tävling - vinn Rainbow Six: Vegas 2!

Robot
Medlem
Tävling - vinn Rainbow Six: Vegas 2!

Vad rainbow 6 behöver är en räddare


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag känner att jag behöver rädda alla vinster från terroristerna.

Håll tummarna för att jag vinner så ska jag skydda vinsterna från alla smutsiga terrorister!

Medlem

Med tanke på hur lätt alla mynten spills ut ur alla spelautomater när man skjuter på dem skulle man ju kunna sluta rädda världen och köpa sig en solig ö att leva på istället


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Och så är tävlingen bara för xbox360-nördar... suck.
Inget för PS3 eller PC.

Medlem

Lika bra att dom ger mig priset direkt.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Synd om dig n0llk0ll0

Medlem

Det är jävligt synd att 80% av alla tävlingar som har spel som ett pris är till 360.. Skit konsollerna tar över världen känns det som! Länge leve PC'n!

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Synd om dig n0llk0ll0

Mjo, o när det väl är en tävling för PS3 eller PC så har man ändå ingen chans att vinna.

Medlem

mjo tycker det borde vara mer tävlingar för ps3, känns som det bara är 360 och pc ytters sällan... men aja man ska ju inte klaga det är ju gratis

Medlem

Mjo jag håller med in med lite fler ps3 tävlingar detta spel ska handlas på ps3, för jag orkar inte sitta och lyssna på en dammsugare medans jag lirar,gjorde den tabben med ettan..

Medlem

varför 360 jämnt?! Inte för att klaga men ändå, börjar bli tjatigt

Medlem

Kan man inte bara lägga ner 360?

Förbannade konsoller, PC FTW!

Avstängd

Jag har bara 360 och en pc och tycker att det är lite synd om ps3-ägarna.
Men däremot så tycker jag inte att det ebhöver komma fler pc-tävlingar, mycket bättre med konsol imo.

Medlem

Som alla andra redan skrivit.
Hur kommer det sig bara att det är Xbox360?(Inte problem för min del. ) Men är ju lite konstigt då FZ skriver om minst 3konsoler samt PC och ändå är bara tävlingar i Xbox. Skulle jag bara gissa, så antar jag att Microsoft ger en gratis spel mot att ni tävlar ut dom och att Sony & Nintendo inte är lika sugna att ge gratis spel för utlottning.

Medlem

Svaret ni alla väntar för.
Bara för att 360 har säkert mest publik i FZ+ att PC folk kör piratkopiering och har dåliga titlar hehe :D:D..
Men iaf 360 är BÄST

Medlem

Det borde vara att man istället får välja om man vill ha PC/PS3/360 verisionen som pris så blir ingen missnöjd.

>_> Och jävlar, märkte nyss att det finns en hel del PC Fanboys här på FZ...aj då..

Medlem

Jaha? Ingen PC version att vinna? Det var jävligt konstigt. Fast PC versionen är väl värd för mycket för att kunna ges bort.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Då FZ mest troligt inte KÖPER spelen de har i tävlingarna så kan man bara anta att de får dem av utgivare. Att dessa utgivare ger bort få PC och PS3 spel är synd, men inget FZ ska få skulden för.
Gissar att de pyntar ut 360 spel för att den har störts marknadsandelar i Sverige eller för att MS pröjsar bra för god PR.
Gratis är gott


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem

Jag skulle ju tippa på att det är Microsoft som står för priserna och inte FZ men det är ju bara vad jag tror.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Mjo, möjligt att det är MS som står för priserna, i så fall skulle jag gå med på det. En liten bekräftelse skulle väl inte skada. ;p

>_> Fast kan inte säga att jag gillar det ändå..

Antikvitet

Microsoft har ingen inverkan på hur vi arrangerar tävlingar med andra förläggare. Vi tävlade ut Penumbra nyligen, det var pc. Sedan dess har det blivit 360-spel ett par gånger, varför vet jag inte riktigt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

För mig spelar det ingen roll att det mest är 360 tävlingar. Har ju endå ingen ps3. Gillade min motivation i tävlingen, lika bra att ni ger mig prisena nu!

Medlem

Jobbigt att man fyller år den 18 mars och önskar sig spelet då :S men det hindrar inte mig att tävla!

Medlem
Medlem

28 mars, varför så sent?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Förlåt men... jag skulle inte ens vilja ha vegas 2 gratis.
Tycker bara det är så synd att dom förstört rainbowsix-serien.

Medlem

hahah kolla på pojii, sitter hemma och postar på FZ istället för att jobba. svaaagt

första rainbow 6 vegas coop'en va ju sugig men denna verkar vara bra. man får till och med se cutscenes nu

Medlem
Skrivet av Comkilla:

hahah kolla på pojii, sitter hemma och postar på FZ istället för att jobba. svaaagt

första rainbow 6 vegas coop'en va ju sugig men denna verkar vara bra. man får till och med se cutscenes nu

heheh FU jag är sjuk sen förra veckan vi gymmade bitch...
Softar hemma is the shit

123
Skriv svar