FZ.tv - Vi prövar att videorecensera
Visst är det ett steg i rätt riktning men själva videon var inte särskilt bra.
Jag noterade kasst ljud och den kändes lite oproffessionell. Lite mer gameplay kunde ni haft mellan dom olika styckena text som läses upp (jepp dom känns väldigt "upplästa" skolstyle) så man hinner absorbera vad som sägs och kan andas lite.
Men som 300poster innan mig så tycker jag det är ett bra kliv i rätt riktning för sidan.
Ser fram emot fler videorecensioner här på FZ.se.
Ooooh the drama!
Bra grejjer hörrni! Men ni får hyra in nån bra kille med bas-röst att köra introgrejjen "FZ din hjälp i speldjungeln" eller vad han nu sa. Hyr in Bengt Magnusson vet jag! För rösten som är nu är kanske inte den mest proffsiga om man säger så hehe
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
bra initiativ! undrat länge när onlinetvspelrecensioner skulle dyka upp.
som många skrivit, ett steg i rätt riktning.
pointers:
- skippa "kompass i speljungel"sloganen, lät ba corny. det räckte bra som det var med intoklippet
- berättarkillen lät lite oslipad, men det kommer väl med erfarenhet!
- ljudupptagningen lät som den var inspelad i ventrilo eller något dylikt, burkigt.
Rätt ok förutom dialekten.
Vaktar din tunga! Annars kan det bli en 08-född mas med inslag av Närke och Linköping som pratar nästa gång...
Va, Linköping har ju helt klart den finaste dialekten
Du skulle bara höra mig prata. Ett ord och man är fast i den diaboliska kärleken (wtf) för evigt 8)
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
ljudupptagningen lät som den var inspelad i ventrilo eller något dylikt, burkigt.
Håller med satsa mer på ljudbearbetningen, en mick för 500kr borde ni investera i. (Inte för att det behövs, men det är lätare att betala mycket och få en ok än att hitta en bra billig).
Sedan skulle jag vilja ha ett bildspel brevid/under med högupplösta skärmdumpar från spelet. Kolla skärmupplösningen med Javascript och anspassa skämdumps storleken efter det.
no-punctuation-ftw
Väldigt trevligt initiativ, mycket nöjd med resultatet, fick mig att inse att jag aldrig ska köpa Penumbra, skrck känslan var för närvarande..
Diggar initiativet skarpt, detta är något ni borde fortsätta med!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT