Spana in co-op, texturer och dödandet av odöda när filmmaterial från öppenvärldszombieliret visas upp.

Att kämpa mot odöda odågor kan inte alltid vara lätt, och i zombie-mmo:t #The War Z får du möjlighet att göra det tillsammans med vänner, och ovänner. Nu har du möjlighet att få en liten inblick i spelets gameplay då dubbla filmsnuttar med gameplay har dykt upp. Det handlar om textur-, vapen- och huvudskottsuppvisning i den första filmen, och i den andra är det kooperativa lekar från PAX-mässan.

Har du ansökt till den välansökta kommande betaperioden?

Tack till aron65 för detta #nyhetstips!
Fordonen verkade vara rätt stela, han kunde ju inte öppna bagageluckan på polisbilen eller öppna ambulansen. Är så less på helt statiska världar, hoppas det fixar sig senare! Hade varit kul att kunna sno vilken bil som helst också, efter lite tjuvkoppla... 04/09 Detta spelet kommer att krossa dayz 03/09 Det jag menar är att animationerna är det som förbättras och jobbas på sist i ett spel. Så det kommer att förbättras till releasedagen. 03/09 Helvete såg riktigt bra ut! Bara det blir lika bra som det ser ut, sket på mig nästan i andra filmen när zombierna anföll 3.55 typ. 03/09 Faktum är att utvecklarna av War Z alltid har varit helt öppna med att de har influerats kraftigt av Day Z. Idén till ett Zombie-MMO fanns före Day Z men influenserna till gameplay kommer från Day Z och famför allt från Day Z's forum och spelare. Det... 03/09 Dock så är av informationen detta tidigt utvecklingen och det menas också med att animationer och sådant är väldigt basic bara för att se hur det fungerar och hur kul det är mm. Det kommer troligtvis att ändras en hel del i animationdelen. 03/09 ammo,vatten,vapen och andra saker är random spawnad så dom visste inte att det var där....och att det ligger lite mycket vapen och amm är för att i dev servrarna har dom höjt spawn ration bara för att kunna testa allt :) 03/09 hur kan du säga något sånt om du inte har fått testa det? och det ska gå på en uppdaterad version av war inc motorn som är mycket bättre. och dom använde modeller från war inc för att dom skulle spara lite tid och fokusera mer på gameplayen men va fan... 03/09 Såg bättre ut än väntat faktiskt. vet inte vad det är för fel på mig men jag tänder på weapon attachments av nån anledning. Saknar det i DayZ :( 03/09 Om det är Dev som spelar, så är det antingen en minimalbana som är otroligt scriptad (scriptad som i: Här ligger det ammo, här ligger det vatten, och här ligger en backpack) med tanke på att de låtsas vara förvånade när det gäller typ: ALLT. "Oj här stå... 03/09
Skicka en rättelse