Far Cry 2 har fått datum

Robot
Inaktiv
Far Cry 2 har fått datum

Första inlägget då.. Kul med något att se fram emot trotts att man ej har en dator som räcker till!!

Medlem

Yay... 23 oktober låter skoj...

Medlem

Oj, redan? ^^

Medlem

Hoppas verkligen inte att spelet blir försenat för då tror jag att jag avlider!

Medlem

Jag misstänker att spelet inte blir speciellt bra p.g.a. att det även görs till konsolerna plus att AIn inte verkar speciellt skarp.

Hoppas på en positiv överraskning..

Inaktiv

Hurra! Skulle vara kul att köpa samlarutgåvan, men den lär bli för dyr för min smak.

Inte nog med att detta ska införskaffas - det släpps på min födelsedag. Känns som ganska vettiga grejer som följer med samlarutgåvan dessutom, så det kan mycket väl bli ett köp av den om inte priset är hutlöst.

Medlem

Woohoo!


signatur

Meep!

Medlem

jag tror jag borde klara mig med den dator jag har. Lär ju inte komma i närheten av att kunna maxxat men kommer ju definitivt kunna lirat.

AMD dual core 3.0G 6000+
4 gig RAM DDR2
ASUS Geforce 260 896MB

Gen
Medlem

*sätter mig vid datorn med en flaska myggolja i ena handen och en ask patroner i andra och väntar*

Medlem

niice, på webhallen står det fortfarande 27 nov
ca 1 månad tidigare

Medlem

Underbart!
Precis på födelsedagen, det blir nog en fin present till mig själv

Medlem
Medlem

Många sköna spel den här hösten känns det som, helt fel jäkla tillfälle att sitta på två jäkla uppsatser OCH ha en extra jäkla kurs att läsa... Men nej, jag är inte bitter, jag kan ju spela alla underbara spel nästa år istället, visst vi säger så, schyst;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jippie!!!
Äntligen är det spikat, dan före FN dagen, lite ironiskt kanske
Det blir iaf ett klart köp


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

coolt hoppas man kan köra det på en dator då utan att det laagggaar

Inaktiv

Ubisoft berättar också att man släpper en samlarutgåva med godsaker som en träförpackning, t-tröja, bok med concept art, en karta och dvd-film med information om utvecklingsprocessen.

Riktigt bra marknadsföring där tycker jag. Kanske får fler personer att köpa spelet än att ladda ner det.


signatur

dare to be bold

Medlem

Mys Lagom tills man är klar med Clear Sky då hoppas jag.

Medlem

Låter bra, ser fram emot spelet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fable2, FarCry2, Dead Space, Saints Row 2, Red Alert 3, i loppet av ungefär 1 vecka.:)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Jag hade ingen aning om att man kunde välja vilken karaktär man skulle spela som och sen att dom som man inte väljer blir NPC's... AWESOME!

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Fable2, FarCry2, Dead Space, Saints Row 2, Red Alert 3, i loppet av ungefär 1 vecka.:)

Hahaha det blir perfekt!

TRor att Fable 2 tar toppen den veckan om jag får säga mitt.

Fable 2 vs Far Cry 2 vs Saints Row 2

Beställde idag Xbox live så det är dags att ladda upp med att lira Fable 1 x)

Fast Far cry 2 blir ett köp senare när Fable 2 är dött

Medlem

fett nice


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

*Skriver på Internet*


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Fan fan fan (Nej, inte Thåström ). BioShock till PS3 kommer ju den 24 oktober! =P
Redan förbokat båda, så det blir en intensiv spelhelg.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Hell's Highway ser jag fram emot mest men detta är helt klart något man ska pröva.

Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Har lust att importera den där.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Yippi:D....Men bara en dum fråga: brukar väll beställa spel från cdon och har nog aldrig sett samlarutgåvorna eller har kanske aldrig letat förut. Är jag blind eller säljs de på "vanliga" ställen??:P


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar