Full eller...?

Medlem
Full eller...?

Satt och kollade runt på aftonbladet nyss (ja usch, fy och skam för mig) och såg att folk fått chatta med svenskan som sjöng estlands bidrag i den där eurovision-skiten. Läs hennes svar och säg sedan hur många rättstavade meningar ni kan hitta. Inte fan är det många iaf.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,827987,00.htm...

Är det bara jag eller är det fler som anser att det är så anti-klimax det kan bli när en snygg tjej uttrycker sig i skrift som en fjortis vars IQ ligger på samma nivå som en badboll med pyspunka?

Medlem

Hon är ju blond, tycker hon verkar oerhört intelligent 8)


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

"tror att vi ska ha en re-release på skivcan, och då ska esc-lå+ten vara med. vet ej näre dedn kommer."

Men se vad du skriver människa!! :D.


signatur

<3

Inaktiv

"Sandra Oxenryd säger: tack nså mkt. kul att ngn minns mig från FF. tror att vi ska ha en re-release på skivcan, och då ska esc-lå+ten vara med. vet ej näre dedn kommer"

Min följe fråga lyder dock, Varför läser du aftonbladet? >(


signatur

Rail or Die

Medlem
Skrivet av Lappis:

Min följe fråga lyder dock, Varför läser du aftonbladet? >(

Jag brukar läsa deras pokerdel på sidan. Som faktiskt är helt okej för vara aftonbladet men det beror väl på att det inte är aftonbladets folk som har hand om den egentligen 8)

Medlem

brukar inte bli to0knervösw, bara gött nervöps, så det kommer bli kanon
OMG WHAT THE HELL


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Herregud!

Vuxna människa!

Min bror 7år skriver fan så mycket bättre!

Medlem

Hon knaske itne ärs å van vid tagnetbord?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Kanske det och kan det kanske vara så att det var en hel del personer som förväntade sig att få ett svar av henne så snabbt som möjligt? Det var väl trevligt av tösen att ställa upp och chatta med sina fans kan jag tycka.

Skrivet av Lappis:

Min följe fråga lyder dock, Varför läser du aftonbladet? >(

Följefråga är ett (1) ord och jag tror dessutom att du menar "följdfråga". Komma (,) räknas inte till de stora skiljetecknena, därför bör du inte skriva "varför" med ett stort "V". Någon som är sugen på att kasta lite sten i ett hus byggt av glas?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Maia säger: Hur är esterna?
Sandra Oxenryd säger: ingen estniswaka tyvärr
Sandra Oxenryd säger: trevliga

HAHAHAHHAHAHAHAA


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Hehe, stämmer. FZ är nog inte det perfekta stället om man vill klaga på stavfel


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Fifty:

Följefråga är ett (1) ord och jag tror dessutom att du menar "följdfråga". Komma (,) räknas inte till de stora skiljetecknena, därför bör du inte skriva "varför" med ett stort "V". Någon som är sugen på att kasta lite sten i ett hus byggt av glas?

...och "Du" skrivs med stort D.
Detta skrevs inte för att det behövdes eller för att vårt forum ska brukas till skrivklagning, men då detta blev funnet lustigt av undertecknad så bestämde sig denna för att skriva denna inflikning.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Det gör ont att sen en person stava så illa, IceMan verkar ju tillhöra Sverige-eliten i rättstavning jämfört med denna kvinna... och det säger en hel del som ni vet.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Det gör ont att sen en person stava så illa, IceMan verkar ju tillhöra Sverige-eliten i rättstavning jämfört med denna kvinna... och det säger en hel del som ni vet.

haha


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Hon skriver väl så snabbt att hon slinter på tangentbordet, so what? Som alla säger när man tar upp särskrivningar... "Man förstår ju vad som skrivs, what ever"

Men jag håller med, det ser för jävligt ut.

Flame over

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Det gör ont att sen en person stava så illa, IceMan verkar ju tillhöra Sverige-eliten i rättstavning jämfört med denna kvinna... och det säger en hel del som ni vet.

Haha, skrattade rejält när jag läste det där.

Min mor är faktiskt en gammal bekant till Sandras far. Utan att gå in på för mycket detaljer, så får jag väl hålla med, det är dåligt att vara så inlitterär när man är vuxen.

Medlem

Det är ju inte felstavningar, det är ju bara att hon kommer åt 2 tangenter. Försök själva att skriva med 1cm lösnaglar (som hon högst troligt har).

Har läst igenom det mesta lite snabbt och hittar faktiskt inte en enda felstavning.


signatur
Medlem

Hon skriver ju som IceMan!

<3 IceMan

Inaktiv

Hehe, och jag som tycker att jag skriver dåligt

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av Fifty:

Följefråga är ett (1) ord och jag tror dessutom att du menar "följdfråga". Komma (,) räknas inte till de stora skiljetecknena, därför bör du inte skriva "varför" med ett stort "V". Någon som är sugen på att kasta lite sten i ett hus byggt av glas?

...och "Du" skrivs med stort D.
Detta skrevs inte för att det behövdes eller för att vårt forum ska brukas till skrivklagning, men då detta blev funnet lustigt av undertecknad så bestämde sig denna för att skriva denna inflikning.

Du skrivs inte med stort "D", såvida du inte är ute efter att slicka någons röv och isåfall vore "Ni" ännu bättre för ändamålet.

Skrivet av Chief Red Cloud:

det är dåligt att vara så inlitterär när man är vuxen.

Litterär avser inte en persons förmåga att skapa fullständiga och rättstavade meningar, det handlar om hur väl bevandrad man är i skönlitteraturen.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

[quote=Fifty]

Skrivet av Budolicious:
Skrivet av Fifty:

Följefråga är ett (1) ord och jag tror dessutom att du menar "följdfråga". Komma (,) räknas inte till de stora skiljetecknena, därför bör du inte skriva "varför" med ett stort "V". Någon som är sugen på att kasta lite sten i ett hus byggt av glas?

...och "Du" skrivs med stort D.
Detta skrevs inte för att det behövdes eller för att vårt forum ska brukas till skrivklagning, men då detta blev funnet lustigt av undertecknad så bestämde sig denna för att skriva denna inflikning.

Skrivet av Fifty:

Du skrivs inte med stort "D", såvida du inte är ute efter att slicka någons röv och isåfall vore "Ni" ännu bättre för ändamålet.

Nä, nä. Vi säger väl så.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

känner faktist en tjej kompis som kriver så där dyslektiker (varför skall det ordet vara lustigt att både utala och skriva? )


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av cammo:

Det är ju inte felstavningar, det är ju bara att hon kommer åt 2 tangenter. Försök själva att skriva med 1cm lösnaglar (som hon högst troligt har).

Har läst igenom det mesta lite snabbt och hittar faktiskt inte en enda felstavning.

Sandra Oxenryd säger: inte så mkt faktiskt. alla går ju åt olika håll efter4åt

lyckas man med detta med ett finger, ja då är man skillad.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Sandra Oxenryd säger: inte så mkt faktiskt. alla går ju åt olika håll efter4åt

lyckas man med detta med ett finger, ja då är man skillad.

Vad är konstigt med det? R och 4 ligger ju bedvid varandra.


signatur
Inaktiv

Det sorgliga är att människor numer verkar bli dummare och dummare faktiskt. Det är inte bara blondiner, utan alla hårfärger och sorter.
Är det måhända fjortisarnas subkultur som biter oss i arslet?


signatur

Love me manflesh, im pretty!!

Medlem
Skrivet av cammo:
Skrivet av SeniiL:

Sandra Oxenryd säger: inte så mkt faktiskt. alla går ju åt olika håll efter4åt

lyckas man med detta med ett finger, ja då är man skillad.

Vad är konstigt med det? R och 4 ligger ju bedvid varandra.

haha, skjut mig långsamt. Jag tittade endast på Å och 4

*doh* never mind me ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv
Skrivet av Fifty:
Skrivet av Lappis:

Min följe fråga lyder dock, Varför läser du aftonbladet? >(

Följefråga är ett (1) ord och jag tror dessutom att du menar "följdfråga". Komma (,) räknas inte till de stora skiljetecknena, därför bör du inte skriva "varför" med ett stort "V". Någon som är sugen på att kasta lite sten i ett hus byggt av glas?

Why dont u write a book about it?

Kan tillochmed komma på en passande titel "Fiftys book om korrekt grammatik"

Men anyways blev du glad efter att du skrev det där? Kännde du dig stolt, duktig? Berättade du alla dina mjukisdjur på sängen om vad du hadde gjort? haha nä jag är inte sur jag tycker bara att sånna som du är så jävla löjliga.. tack för skrattet


signatur

Rail or Die

Medlem

Hehe, jag tänker inte ens börja räkna upp alla fel i senaste inlägget, no offence Lappis


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag skriver faktiskt som henne när jag skriver i "normal" hastighet, inte för att jag är usel på svenska utan för att jag skriver snabbare än vad jag egentligen klarar av

Medlem
Skrivet av Ophe:

Jag skriver faktiskt som henne när jag skriver i "normal" hastighet, inte för att jag är usel på svenska utan för att jag skriver snabbare än vad jag egentligen klarar av

exakt samma har jag!


signatur

R.I.P The_maxx

123
Skriv svar