Se "det riktiga" Bionic Commando

Medlem

Ser riktigt tufft ut, bara hoppas det blir skoj o spela oxå

Medlem
Inaktiv

Jag håller på nöter igenom Rearmed och det är fan så skoj, lagom lätt och lagom svårt ibland.

riktigt skoj, och challange room:sen är det heller inget fel på, dock är vissa omöjliga:P

Jag spelade originalet med min bror som fan när ja va liten, så detta va ett givet köp. fantastisk remake. och musiken är underbar

Och när det kommer till 3d versionen så längtar jag som fan. kommer bli grymt kul att svinga sig runt med grappling-hooken. Bara dom inte har en taskig styrning. men är det bra så blir spelet bra

Medlem

Haha, var det den där lilla pysslingen han slängde ut i slutet? Hursom, grym trailer!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Så klart det blir ett bra spel, det är ju svenskt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

ser riktigt roligt ut, aldrig spelat det första men när man nu set detta så vill man spela det:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Hail Grin! Det här ska köpas. Lätt!

Medlem
Skrivet av tysonayt:

EDIT: Men bleehh, detta är ju "Top Secret" filmen som man kan ladda ner via Rearmed på Xbox Live...

Klippet finns med i rearmed ja(iaf ps3), åtkomligt från in-game menyn.
Stor nostalgi att se den ursprungliga versionen som man spelade -87

Fin nickning till Commando i mellanuppdraget där man hamnar på marken också, spelstilen såväl som musiken är från commando.
8)

Medlem

sweeet,ska köpa rearmed i helgen lirade demot nyss var coolt som fan

Medlem

Vill verkligen ha detta, verkar kick-ass


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Oj, såg riktigt bra ut!


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Båda ser grymma ut! Ska lätt testa rearmed på boxen ikväll )

Medlem

Najs!


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Medlem

Fan va kul att GRIN verkar lyckas! Ser ut vara galet med ös

Hoppas fortfarande på en update till Ballistics som fixar lite buggar. Ballistics var lätt det mest originella och coolaste vi lirade i LAN på den tiden, sjukt ball.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det här spelet ser grymt välgjort ut! Svenska speltillverkare har verkligen satt sitt märke ute i spelvärden iochmed företag som DICE och Grin

Medlem

Jag har aldrig kännt ett ha-begär efter detta spel. Det känns helt enkelt ointressant och tråkigt och blir därmed inget köp.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Jag har aldrig kännt ett ha-begär efter detta spel. Det känns helt enkelt ointressant och tråkigt och blir därmed inget köp.

nehepp. pessemist.

spelet ser grymt ut! jag menar, hur kan man tycka att det är ser tråkigt ut att ta upp en bil med ett rep som sitter fast i armen o sen sparka iväg den på närmsta onding? 8):up:

Medlem

Jag hoppas de byter ut affro killen mot rearmd killen som de hade med en liten stund i filmen. Tycker passar in bättre.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ser ruuuuligt ut

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag hoppas de byter ut affro killen mot rearmd killen som de hade med en liten stund i filmen. Tycker passar in bättre.

Afro. Det är ju dreadlocks. Men till saken. Om man köper Bionic Commando Rearmed så låser det sedan upp den rödorange-hårige Nathan Spencer i 3D-spelet (Bionic Commando).


signatur
Medlem

verkar grymt!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av Brain:

Ser intressant ut fast fysiken på hans rep eller vad fan det är var inte den bästa.

Förstår på ett vis vad du menar, men de är inte direkt ett rep utan nån metall mer som en vajer så fysiken ser ut att vara som den borde.

Skrivet av redmac:

Jag hoppas de byter ut affro killen mot rearmd killen som de hade med en liten stund i filmen. Tycker passar in bättre.

"Affro"(!?) killen är samma kille som den "vanliga" för övrigt, men med dreads. Suttit i Fängelse och odlat.

Men annars, som Gunner sa, bara att låsa upp den "vanliga" om man har Rearmed.

Medlem

Sweet! hoppas hoppas verkligen att BC blir najs! Skönt o se lite Ps3 in-game filme iafa

Har precis lirat igenom BCR i coop det va riktigt kul må jag säga

12
Skriv svar