Grid uppdaterat för andra gången

Robot
Medlem
Grid uppdaterat för andra gången

Det hade kunnat varit enormt bra detta spel. synd bara att dom gick mot Arkad känsla istället

Medlem

Spelet är enormt bra, arkad passar det här spelet skitbra!

Medlem

Detta ÄR ett enormt bra spel tycker iallafall jag. Helt lagomt mycket arkad-feeling men inte så extremt mycket som en del andra spel (ala Sega Rally och Need for Speed-serien t.ex.).
Första spelet på länge som jag faktiskt bestämde mig för att köpa
Skall dock absolut spelas med ratt, inget annat.

signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

hmm, najs uppdatering. Gillar att dom har gjort så att man får mindre/mer poäng ifall man krockar med andra bilar.

Medlem

Tycker detta spelet är helt utmärkt, dock så är multiplayer funktionen helt förstörd! hoppas patchen förbättrar detta!

det märks också att simulator alternativen är så begränsade att spelet blir mer arkad än simulator...liksom vart är koppling och den äkta motor bromsningen?

signatur

Sim-Racing

Medlem

Tycker också verkligen om det här spelet! Det fick mig att helt sonika köpa en xbox360-kontroll till datorn. Bara det är en feat som heter duga (inbiten anti-konsol-person )

Medlem

TRACKIRSTÖD WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Medlem
Skrivet av Katana:

TRACKIRSTÖD WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Helt klart är det grymt coolt, ännu coolare vore om man hade en TrackIR

Medlem

Och 360/ps3 patchen är vart?

dmn
Medlem
Skrivet av Boulund:

Tycker också verkligen om det här spelet! Det fick mig att helt sonika köpa en xbox360-kontroll till datorn. Bara det är en feat som heter duga (inbiten anti-konsol-person )

Bah! Det fick mig att köpa ratt + pedaler!

Medlem

Oj TrackIR stöd...

Får nog ta och bygga ihop en sån där FreeTrack pryl nån dag. Det fungerar som TrackIR, fast man kan bygga ihop det själv med några dioder och en webcam.

Något billigare och så är det ju alltid kul att knåpa ihop saker.

Medlem

Grymt bra spel, bästa, eller rättare sagt roligaste bil spel på länge. Arkad känslan är som andra sagt precis lagom. Ibland är det kul med ultra realistiska bil spel, men dem tröttnar iaf jag på ganska fort på. Spel som det här kan man bara plocka kontrollen/ratten och börja köra och ha bajskul med direkt... Helt klart bästa spel codemasters släppt på länge, om inte nånsin?

signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Oj TrackIR stöd...

Får nog ta och bygga ihop en sån där FreeTrack pryl nån dag. Det fungerar som TrackIR, fast man kan bygga ihop det själv med några dioder och en webcam.

Något billigare och så är det ju alltid kul att knåpa ihop saker.

Jag köpte en färdig keps av en kille borta på freetrack's forum. Funkar skitbra. Ska väl testa i grid nu när det har stöd för trackir

signatur

Jäh!

Medlem

Jag är en gammal gamer som lirat sedan -85. Hur kan jag ha missat vad TrackIR är för något? :S

signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

OK ! Önska nu gubben välkommen tillbaks.
Har varit spårlöst borta från spel ett tag. (lessna)
Min fråga till er som har spelet och kör på PC.
Har spelet fullt stöd för Ratt+pedal+force feedback.
Frågan ställs pga att jag e så less på att köpa spel som ej har det stödet.:P

1
Skriv svar