Grid uppdaterat för andra gången
Detta ÄR ett enormt bra spel tycker iallafall jag. Helt lagomt mycket arkad-feeling men inte så extremt mycket som en del andra spel (ala Sega Rally och Need for Speed-serien t.ex.).
Första spelet på länge som jag faktiskt bestämde mig för att köpa
Skall dock absolut spelas med ratt, inget annat.
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Tycker detta spelet är helt utmärkt, dock så är multiplayer funktionen helt förstörd! hoppas patchen förbättrar detta!
det märks också att simulator alternativen är så begränsade att spelet blir mer arkad än simulator...liksom vart är koppling och den äkta motor bromsningen?
Sim-Racing
TRACKIRSTÖD WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Grymt bra spel, bästa, eller rättare sagt roligaste bil spel på länge. Arkad känslan är som andra sagt precis lagom. Ibland är det kul med ultra realistiska bil spel, men dem tröttnar iaf jag på ganska fort på. Spel som det här kan man bara plocka kontrollen/ratten och börja köra och ha bajskul med direkt... Helt klart bästa spel codemasters släppt på länge, om inte nånsin?
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Oj TrackIR stöd...
Får nog ta och bygga ihop en sån där FreeTrack pryl nån dag. Det fungerar som TrackIR, fast man kan bygga ihop det själv med några dioder och en webcam.
Något billigare och så är det ju alltid kul att knåpa ihop saker.
Jag köpte en färdig keps av en kille borta på freetrack's forum. Funkar skitbra. Ska väl testa i grid nu när det har stöd för trackir
Jäh!
Jag är en gammal gamer som lirat sedan -85. Hur kan jag ha missat vad TrackIR är för något? :S
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år