Ferrari Challenge filmat

Robot
Medlem
Ferrari Challenge filmat

Wii och PS2 men inte 360... :evil:

Inaktiv

Wii, PS2 och PS3

Missat detta helt! Hoppas det är nåt att ha för jag älskar bilspel f.ö.

Medlem

"det går att förstå varför efter en titt på trailern nedan."

Jasså? Jag trodde nämligen att det var mer än grafik som sade om ett spel är bra eller inte..

Inaktiv

Näpp nu för tiden är det bara bra (överdriven) grafik som gäller. Sorgligt nog.

Medlem

När det finns spel som GRID, GT5, Forza 2 etc. Varför då välja ett bilspel som enbart fokuserar på ferrari?
Nä. Detta får det nog svårt i konkurrensen.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av majsalle:

När det finns spel som GRID, GT5, Forza 2 etc. Varför då välja ett bilspel som enbart fokuserar på ferrari?
Nä. Detta får det nog svårt i konkurrensen.

Jag vet inte om fler än mig har märkt det, men Ferrari har börjat synas mindre och mindre i andra spel nu. Ett spel som endast fokuserar på det märket kan därför intressera en relativt stor publik.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av majsalle:

När det finns spel som GRID, GT5, Forza 2 etc. Varför då välja ett bilspel som enbart fokuserar på ferrari?
Nä. Detta får det nog svårt i konkurrensen.

Jag vet inte om fler än mig har märkt det, men Ferrari har börjat synas mindre och mindre i andra spel nu. Ett spel som endast fokuserar på det märket kan därför intressera en relativt stor publik.

Ja. Det är mycket möjligt. Annars finns ju alltid Outrun


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Snyggt. Forza 2 har ju fan cel shading grafik på bilarna och 0 fartkänsla

Medlem

Ferrari bilar ska stå och vara fina i ett garage, man ska inte köra de.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Pff, dom borde lägga allt krut på en värdig uppföljare till Ninja 3 istället, eller möjligtvis Vendetta.

1
Skriv svar