1C startar rysk konsolsatsning

Robot
Medlem
1C startar rysk konsolsatsning

Yay! go 1C! gillar deras spel skarpt! kvalitetstitlar garanterat!

Medlem

du måste driva med oss, 1C har knappast några kvalités titlar, vilka tänker du på?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

du måste driva med oss, 1C har knappast några kvalités titlar, vilka tänker du på?

Är du helt jävla borta eller..

IL2 STURMOVIK SERIEN den bästa och mest realistiska flygsimulatorn som någonsin skapats i samarbete med Ubisoft och utvecklat av Maddox Games.

Den var grymt före sin tid förövrigt vad gäller både realism , skademodeller och är än idag helt jävla oslagbar, längtar grymt tills uppföljaren kommer om ett år.

Förövrigt ska konsoll verionen vara grymt upphottat med nya skademodeller, grafik dock blir den mycket mer arkade än PC versionen vilket är givet.

Den lär ändå bli det mest realistiska flyg spelet på konsollerna med häst längder även om de inte är samma utvecklare som gjorde PC versionen.

Skrivet av zauii89:
Skrivet av redmac:

du måste driva med oss, 1C har knappast några kvalités titlar, vilka tänker du på?

Är du helt jävla borta eller..

IL2 STURMOVIK den bästa och mest realistiska flygsimulatorn som någonsin skapats i samarbete med Ubisoft och utvecklat av Maddox Games.

Den var grymt före sin tid förövrigt vad gäller både realism , skademodeller och är än idag helt jävla oslagbar, längtar grymt tills uppföljaren kommer om ett år.

Förövrigt ska konsoll verionen vara grymt upphottat med nya skademodeller, grafik dock blir den mycket mer arkade än PC versionen vilket är givet.

Den lär ändå bli det mest realistiska flyg spelet på konsollerna med häst längder även om de inte är samma utvecklare som gjorde PC versionen.

IL-2 Var jävligt nice

Längtar just nu mest efter Rig'n'Roll!

Medlem

Gahh vill spela Cryostasis nu!!!

De tar otroligt lång tid på sig med det spelet....hoppas det blir über.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Gahh vill spela Cryostasis nu!!!

De tar otroligt lång tid på sig med det spelet....hoppas det blir über.

Word !!

Medlem

Om det kommer lite spel med mer realism och som/eller är svårare till konsol så kommer jag att jubla.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Oj nu jäklar hetter det till i kärleksnästet!

Innan jag spelade IL-2 så tyckte jag inte om flygsimulatorer. Fanns många anledningar. Efter att jag spelat några timmar med IL-2 ... Så fick jag sitta en stund i skamvrån och äta upp mina ord. Riktigt bra spel. Jag blev förövrigt tvingad att spela det, så anti var jag. Och att få mig att tycka det är bra... är nästan ett mirakel.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Blir en hel del spel for konsollerna


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Men herregud... konsolanpassning av IL2? Och Street Fighter 4 kommer till PC. Är ingenting heligt längre?

Medlem
Skrivet av Forcie:

Men herregud... konsolanpassning av IL2? Och Street Fighter 4 kommer till PC. Är ingenting heligt längre?

, lungt den officiela uppföljaren till IL2 är pc exklusiv ändå så det blir en seriös sim iaf, ja gär glad att 1c går in på konsolmarknaden så de drar in lite extra cash och får igenom sina storsattsande PC projekt.

Medlem

Okej vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta men fler spel är ju aldrig negativt. Dock hoppas jag mest på de kan bli klara med den engelska versionen av Kings bounty, längtar som fan.

Inaktiv

"1C is using cutting-edge technology, including the amazing power of modern consoles, to bring superior games to every market,"

Suck... Hur ofta läser man inte det? "Cutting-edge technology! Come buy our new ruler with our super great cutting-edge technology which makes it bendable!"

Jaja, spelen är väl helt ok dock.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Gahh vill spela Cryostasis nu!!!

De tar otroligt lång tid på sig med det spelet....hoppas det blir über.

ser ut som en bioshock kopia... me like


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Wartime Command: Battle For Europe 1939-1945
Vad hände med det spelet?

Om ngn kan ryska så snälla skicka ett mail till 1C och fråga om spelet kommer detta århundrade eller inte.
Tack

1
Skriv svar