Ny MP3-spelare
Hej! Min förra MP3 stängde ner sig för gott i helgen så det har blivit dags att ge sig på jakt efter en ny... Jag är ute efter en med ganska stort lagringsutrymme till ett bra pris, kring 1 GB eller uppåt... Har spanat in denna i alla fall: http://www.gametronics.se/ShowProduct.aspx?prodid=2315&cat=16...
Jag är sugen på denna;
Är också ute efter en Mp3-spelare, den där såg riktigt bra ut på pappret, och billig var den. Men man vill ju veta kvaliten på den.
<3
iPod Nano rekommenderar jag.
Funderar på att köpa en snart. Om man beställer en från apples hemsida så kan man få nåt ingraverat på baksidan (gratis). 2 rader med 17 tecken på varje rad eller nåt.
I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.
Annars är ju denna jäkligt cool.
jag har en iaudio 30 gb. fördelen med den gentemot Ipod är att du slipper Itunes, och kan använda den rakt av som USB-lagring (dvs du behöver inte installera ett smack, och den funkar PnP i windows/linux)
mkt nöjd med den, men den kanske är i fel prisklass (3000:- sist jag kollade)
det är säkert ett väldigt enkelt och bra program, men det är inte alltid jag har tillgång till installationsskivor, eller ens möjlighet att installera om jag är på jobbet, hos en kompis, i en datasal, på biblioteket...
Ipod verkar vara en förträfflig maskin på alla sätt och vis, jag bara påpekar en fördel med iaudio...
Jag behövde ny telefon och en mp3spelare, slog till på en ericsson W850 med 1gb minneskort som följde med. Suverän telefon och suverän mp3spelare inbyggd. Fick med riktigt schyssta lurar också!
[http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&temp...]
Den vita såklart
Jag behövde ny telefon och en mp3spelare, slog till på en ericsson W850...
Jag vill också ha någon sonyericsson walkman! Hade tänkt mej en W300 tror jag det är. Ganska billig har jag för mej. Får se om det blir en mp3mobil eller Nintendo Wii.
(Hade tänkt tjata lite på föräldrarna om en mobil men jag ska snart få en ny dator som var ganska fin, så jag ska nog vara tyst.
Eller inte?
Jag vill också ha någon sonyericsson walkman! Hade tänkt mej en W300 tror jag det är. Ganska billig har jag för mej. Får se om det blir en mp3mobil eller Nintendo Wii.
Det som kan nämnas om SEs W300i är att den bara klarar minneskort på upp till 512MB enligt SEs FAQ.
Sneglade själv rätt mycket efter en mobiltelefon med vettigt stöd för kunna spela upp MP3 samt vara uppgraderbar via minneskort, var en massa smådetaljer med de flesta SE mobiler som jag ogillade (samt att för vissa av dem gick det överhuvudtaget inte att få någon information om hur stort minneskort de som mest stödde) vilket slutade med att jag skaffade en Nokia 6131 som jag är toknöjd med. Enda nackdelen med den är dess batteritid.
Jag behövde ny telefon och en mp3spelare, slog till på en ericsson W850...
(Hade tänkt tjata lite på föräldrarna om en mobil men jag ska snart få en ny dator som var ganska fin, så jag ska nog vara tyst.
Önska dig en mobil i julklapp och köp sen Wii själv, eller tvärtom
I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.
Köpte nyss denna. 6 Gb, bra batteritid, och man kan använda den som en fjärrkontroll till tv:n.
Du kan välja att lägga över musik genom iRiver plus 3 (vilket är enkelt) eller manuellt genom Windows utforskaren.
Men det bästa med den är ljudet! Top notch! Djup bas, I like that.
Det enda negativa är att skärmen inte är lika skarp som på iPod Video, men den duger. Man ska ju ända mest bara lyssna på musik, eller hur?
itunes våldtar datorn, det är INTE att rekommendera
men det finns massa alternativa program för alla sorters ipod, t o m program som bara är en exefil (yamipod) som man lägger på ipodens portabla hårddisk-del så man kan köra den direkt därifrån vart man än är
min nano känns väldigt kvalitativ osv men det är ganska retarded att det ska ha ett sånt eget jävla filsystem å skit, men det är ju exakt vad man väntar sig - apple
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.