Battlefield 2142-patch på gång

Robot
Medlem
Battlefield 2142-patch på gång

Vill ha patch till BF2!!!! Behövs ju massa bugfixar!

Medlem

Jag trode att 1.4 skulle bli den sista patchen till BF2142. I bland är det kul att ha fel

Medlem
Skrivet av Yakolev:

Jag trode att 1.4 skulle bli den sista patchen till BF2142. I bland är det kul att ha fel

indeed

Medlem

jag vill inte ha nå patcher till bf2 eller 2142...ge hit ett bf3 med frostbite motorn ist

Medlem

hehe o d e nu dom släpper spelförstörarpatchen som gör allt imba så alla överger 2142 för nya bad company

Medlem

Är det många som lirar fortfarande? Har inte spelat på ett halvår typ.

Medlem

satan va det patchas i världen av battlefield, det är värt å köra ett solid spel från början.

Medlem

Det är ganska uppenbart att det hela egentligen handlar om att kundbasen från BF2 och BF2142 inte skall vara förbannade på EA som släpper alfa/betaversioner av spel som "färdiga".

Nu skall BF Bad Company lanseras och antagligen också relativt snart en motsvarande PC-produkt. Lite marketingfjäsk så att dumarslena köper skiten är vad denna patch är.

Skulle det vara ett seriöst företag så skulle spelen inte behöva allt patchande.

Medlem
Inaktiv

Lever detta än ?

Medlem

Just det, BF2 och 2142 hade ju inget punkbuster va

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Just det, BF2 och 2142 hade ju inget punkbuster va

Jodå, det kommer med spelen.

Medlem

Prövat 2142 en gång (demot), löjligt försök att mjölka mer pengar bara enligt mig, kasst gameplay segt gjort och egentligen bara bf2 med andra skins. En jävla massa buggar att där tillägga.

Min personliga åsikt att de skulle skippat 2142 och gått 100% direkt på nästa projekt och stöd bf2 med lite patchar sålänge.

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

Prövat 2142 en gång (demot), löjligt försök att mjölka mer pengar bara enligt mig, kasst gameplay segt gjort och egentligen bara bf2 med andra skins. En jävla massa buggar att där tillägga.

Min personliga åsikt att de skulle skippat 2142 och gått 100% direkt på nästa projekt och stöd bf2 med lite patchar sålänge.

hm, du borde prövat mer än demot isåfall.. Tycker det är jäkligt roligt med bra teamplay .. fast inte lika bra som bf2

Medlem
Skrivet av zauii89:

Prövat 2142 en gång (demot), löjligt försök att mjölka mer pengar bara enligt mig, kasst gameplay segt gjort och egentligen bara bf2 med andra skins. En jävla massa buggar att där tillägga.

Min personliga åsikt att de skulle skippat 2142 och gått 100% direkt på nästa projekt och stöd bf2 med lite patchar sålänge.

Tycker 2142 är mycke roligare än BF2.
Är ju vad jag tycker

Medlem

Jag trodde dom hade gett upp BF2142. BF2 patchar verkar dom inte hålla på med. Dom spelen har ju rätt många buggar, så det ska vara skönt med lite mindre nu.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Prövat 2142 en gång (demot), löjligt försök att mjölka mer pengar bara enligt mig, kasst gameplay segt gjort och egentligen bara bf2 med andra skins. En jävla massa buggar att där tillägga.

Min personliga åsikt att de skulle skippat 2142 och gått 100% direkt på nästa projekt och stöd bf2 med lite patchar sålänge.

Det är ju en mod^^

1
Skriv svar