Men of War plåtat

Robot
Medlem
Men of War plåtat

Vågar man hoppas på en Hidden & dangerous kopia?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Ja, ser bra ut gör det iaf, hoppas de kan bli något med


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

det står iof att det är ett strategi lir i nyheten


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

det står iof att det är ett strategi lir i nyheten

H&D är strategispel.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ser riktigt bra ut.

Medlem

Men snälla, H&D?

1C gjorde tidigare en kopia av Soldiers som hette Faces of War.
Om ni kikar på det spelet så ser ni att detta blir en FoW kopia, EOD ;P


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Hymer:

det står iof att det är ett strategi lir i nyheten

H&D är strategispel.

H&D är väl mer taktik


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

H&D är ju fan inget strategi spel , men strategiskt spel är det dock.
Skulle föreslå 3rd person som bättre beskrivning.

Medlem

Jag har spelat både H&D och MoW beta, de är inte ett dugg lika. H&D är för det första fps medan MoW är strategi. Men jag håller med, de är båda strategiska. Skönt att det finns spel där det inte gäller att ha flest enheter eller vara snabbast under matcher. I MoW är det taktik och strategi som gäller. Allting i multiplayer-betan var härligt, allt lagg från FoW multiplayer var borta. Mer korrekta penetrations data, riktiga ljud från fordonen och vapnen, mer realistiskt. Det här är bara några av de sakerna som jag kom och tänka på.. Ser ut att bli ett av årets bästa spel, om man gillar strategi, ww2 och realism.

Här är en länk om någon vill se ännu mera nyheter! Klicka på de olika trådarna så får man se en hel del som kommer med i MoW.

http://digitalmindsoft.eu/forums/viewforum.php?f=109&sid=b1ee...

- Shroom

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Vågar man hoppas på en Hidden & dangerous kopia?

Bortsett från att Hidden & Dangerous inte är ett RTS?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Kommer MoW ha någon cd-kod? När man lirade FoW så satt nästan alla på patch 1.0 och man hittade nästan ingen med senaste patchen :/

Medlem

Vad befattar strategi spel ser jag nog mest fram emot Codename Panzers Cold war , det ser riktigt färskt och snyggt ut, hoppas bara deras Gameplay håller typ vs Coh.

Medlem

Jag gillade FoW så detta ser man självfallet fram emot. Väldigt snygga bilder må jag säga!


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

vet inte om ja kommer testa detta spel, har spelat 2 ryska spel o båda va sisådär ruttna? men bilderna såg ju helt okej ut, kanske ger de en chans endå men vore ju kul om ryssarna kunde komma me ett skojj spel

1
Skriv svar