Spielbergs nya spel utannonserat

Robot
Medlem
Spielbergs nya spel utannonserat

Vore kul att veta hur stor del han har haft i utvecklingsprocessen. Jag vet inte varför, men jag får för mig den är väldigt liten...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Vore kul att veta hur stor del han har haft i utvecklingsprocessen. Jag vet inte varför, men jag får för mig den är väldigt liten...

En av Hollywoods mest hyllade regisörer göra party spel? Tror oxå han har haft väldigt liten inblandning. Hade förvänta mig något mer storydrivet, snacka om att de inte tar tillvara på hans styrka att berätta en historia..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Avstängd

Jo, jag tror inte spelet har en jättestory precis =/

Medlem

Han kanske fick iden till konceptet eller nått..
Men tror som ni, att dom lägger till hans namn på spelboxen för att få mer uppmärksamhet.


signatur

Bara gör det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av LocSin:
Skrivet av SuperTank:

Vore kul att veta hur stor del han har haft i utvecklingsprocessen. Jag vet inte varför, men jag får för mig den är väldigt liten...

En av Hollywoods mest hyllade regisörer göra party spel? Tror oxå han har haft väldigt liten inblandning. Hade förvänta mig något mer storydrivet, snacka om att de inte tar tillvara på hans styrka att berätta en historia..

Samma tanke. Är det för att Spielberg inte ser spel som ett medium för story utan bara enkel förnöjelse?


signatur
Medlem

Det känns lite "wasted talant" detta

1
Skriv svar