FZ Poll: Vad irriterar dig mest i multiplayerspel?
Vad jag retar mig mest på just nu är fan ta mig noobtube i Cod4 Alla jävlar nybörjare springer runt med granatkastaren och skjuter sina två skott sen dör de typ. Så får de en del kills med och tror att de är bra bara för att de kan rikta den emot hållet där fienden är och skjuta, eller då springa in i ett rum och skjuta ett skott rätt ner i golvet. Bah dumma no skill noobtube! Som tur är så är den förbjuden på många servrar
En annan skön sak är ju "Teamkill punish"
Ni som spelade BF2 aktivt när det var stort vet nog hur fruktansvärt jobbigt det är när någon hoppar framför ens bil när man kör som en tok för att man är jagad av en helikopter...
Så sant. Det var riktigt irriterande, just för att varenda jävel valde att bestraffa även om det klart och tydligt var av misstag man teamkillade.
Jag tycker det är olika för alla spel. I Halo 3 skulle jag säga att folk som skriker och sjunger i micken när man är i Lobbyn är det värsta. Inne i en match så är det värsta när folk lämnar sitt lag så att det blir sjukt ojämnt och så slutar det med att nästan alla på det laget lämnar spelet.
I spel med mindre antal spelare, typ Gears of War, TF 2 eller Dota, är det jävligt störigt när man spelar med idioter som skyller på sitt lag fast det egentligen är dom som suger. Eller när skicklighetsnivån på de olika lagen är sjukt ojämna.
Men "leavers" i Dota är nog det värsta som finns, just för att det är så vanligt och det kan sabba de bästa matcherna.
Varför har ni inte checkbuttons i stället, då kan jag ta allt. Eftersom allt är jobbigt, sedan saknas det FPS på konsol i MP, det är ju ännu sämmre än FPS på konsol i SP.
frågan är ju trots allt, vad irriterar dig MEST? inte vad irriterar dig...
Mest ja, fast det är ju flera saker med.
Vad svårt det var idag
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Vad jag retar mig mest på just nu är fan ta mig noobtube i Cod4 Alla jävlar nybörjare springer runt med granatkastaren och skjuter sina två skott sen dör de typ. Så får de en del kills med och tror att de är bra bara för att de kan rikta den emot hållet där fienden är och skjuta, eller då springa in i ett rum och skjuta ett skott rätt ner i golvet. Bah dumma no skill noobtube! Som tur är så är den förbjuden på många servrar
WORD!
Jag kan ärligt talat inte svara på denna poll, det är olika för olika spel. Allt utom det där med att folk är bättre än mig är hur jobbigt som helst i spel dock.
*Admins som beter sig som maktgalna svin
*Rasistiska påhopp från spelare i grannländerna
*Gnällspikar
*Så kallade "Noobtubers" i Cod 4 + granatfreaks
*Ofattbart dumma regler som följs fastän det bara förvärrar
*Massa extramaterial som inte används (plugins, mp3osv)
*"Basecampers", må deras datorer gå sönder..
*Tk straffet i Cod 4, låt admins dela ut straffen om det behövs!
*Laggträffar, lagg allmänt är rätt störande
*Svordomsfilter, en lång mening raderas pga ett fan eller helvete
*Blockers på servers utan friendly fire
*Folk som tar det hela för seriöst
*Fjortisklaner som ghostar, sedan förnekar det
*Folk som bara letar fel och sedan klagar vitt och brett ( )
*Måste erkänna, folk som är bättre än mig.. Är bara kul när man ligger någonstans i topp
Skyll på de idiotiska utvecklarna istället som lagt till noobtuben överhuvudtaget.
Värsta jag vet inom spel är .. hmm Fuskare ..
Ta ett ex.
Man sitter där en kväll framför datorn , Man får helt enkelt lustatt spela ett gammalt spel .. Säg CS .
Joinar en server mellan en 20 - 30 Spelare inne .. Bra ping och allt . Sen helt plötsligt dyker ett medelande upp
"Ownzor has connected" Lr någe annat dålig nick .. Killen har så klart allt +++++ Mosgos inom fusk som finns och röjer ena teamet me kniv .. efter ett par runder så börgar ju så klart allt trevligt folk få nog. Så det som händer är följande de flesta går helt enkelt ur serven och hittar på någe mer roligt att göra.. Tillsist så har den lilla skiten som fuskade , Förstört en bra server för kvällen ...
Så helt enkelt fuskare..
Och då menas det med allt från dem som använder alla buggar till dem som använder speedhack / Wallhack / Aimbot.
alla kan förstöra en helt perfekt fungerarnde server med bra spelare på ...
Kan ej skriva åäö
Kommer ihåg en gång i Splinter Cell: Chaos Theory (coop) då det var en idiot som verkligen inte gjorde som man skulle, utan han bara sprang runder, lockade gärna till sig fiender så att dom senare kunde döda mig och då räddade han aldrig mig. Detta var inte heller enda gången jag stötte på en idiot i coop, men det var den enda gången jag blev riktigt förbannad.
Sen brukar jag slå näven i bordet när det går dåligt för mig själv. Annars ignorerar jag det mesta, så helt klart folk med dålig team-play och sen att jag hatar att förlora stort mot andra.
När jag har förlorat några gånger på rad kan det ta flera veckor innan jag ens slår på spelet igen.
jag hatar folk som håller på med TK sp jag TK:ar tebaks Xd
sedan hatar jag folk som tar sin musik på högsta volym och tar micen mot högtalarna
men kryphålen kan man nog hitta själv senare
http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060821
Helt klart.. Dom brukar dessutom falla in på alla ovanstående..