Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Robot
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Så var det då äntligen här - Insomniac Games första Playstation 3-spel i den populära Ratchet & Clank-serien. Men kan hjältarna som skördade så stora framgångar till Sonys förra maskin göra om bravaden på den nya hårdvaran? Vi lutar åt ett starkt ja på den frågan.


Inaktiv
Ratchet & Clank PS3-debuterar

Verkar var ett rättvist betyg. Jobbigt att man måste välja mellan det här och Uncharted. Vill ju ha båda!

Medlem

jag kommer aldrig förstå mig på den här formen av spel, växte ifrån det antar jag.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Verkar var ett rättvist betyg. Jobbigt att man måste välja mellan det här och Uncharted. Vill ju ha båda!

Personligen skulle jag valt Ratchet utan att tveka.

Inaktiv

Mjo väger åt det hållet för tillfället, men ska nog ta och titta igenom lite recensioner om Uncharted innan jag bestämmer mig helt.

Inaktiv
Medlem

Ah, undrar hur många gånger jag lirat igenom R&C-spelen till ps2...

Lutar allt mer till en inköp av ps3!

Medlem

Blir till att köpa detta ihop med min PS3a!


signatur

En styck signatur.

Medlem

Tyckte att demon var kul så det blir nog att köpa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla säg att du spelade spelet på engelska!!!

Själv e man ju inne på tredje varvet i challenge mode med 250'000'000 bolts och 10'000'000 raritanium (jag är hemma o e sjuk)

När kommer uppföljaren tror ni?

Medlem

Är inne på halva andra varvet. Riktigt härligt spel. Åratal sen jag spelade igenom ett plattformspel, najs med lite omväxling från alla FPS.

Medlem

Har så snålt med $ nu så jag måste vänta med att spela detta, men är grymt sugen. Demon var suveränt.

Medlem

Jag älskar det! Det här är verkligen ett spel man har roligt med, bra story, humor, sköna vapen och grymt bra grafik. En fullpoängare från mig.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av kabex:

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla säg att du spelade spelet på engelska!!!

Självklart spelade jag det på engelska

Medlem

Klockrent spel, och solklar 5á hos mig.
I mitt tycke det klart bästa spelet till ps3 än sålänge.

Andra varvet är riktigt nice, mycket roligare än jag kunde tro.
Sen ska vi inte klanka ner på den Svenska versionen.
Grymt bra dialog och "röstskådespelet" är riktigt bra. Det var länge sedan jag seriöst skrattade åt ett spel, som desutom var översatt till Svenska.

Bra recension också men fel betyg.

Kabex--> Blir det någon skillnad på det tredje varvet?
Ännu svårare eller?


signatur

“All thinking people are atheists.”

soi
Medlem

Har endast testat demot men de räckte för mig.

Flakmonkey
Skrivet av Tassel:

Bra recension också men fel betyg.

Betyg är det svåraste med att skriva en recension tycker jag och personligen hade jag hellre sett något i stil med "Fågel, fisk eller mittimellan" istället för siffror... Just i det här fallet velade jag länge mellan 4 och 4,5 och egentligen skulle det väl blivit 4,25

Dock är det värt att poängtera att 4 på FZ inte är samma sak som 8 på gamespot eller 80% i PC-Gamer.... hade jag skrivit den här recension på Gamespot hade betyget hamnat på 8.8-9.0 någonstans

Men men, det har ju fått en säkert köp-medalj vilket imo är det viktigaste

Medlem
Skrivet av Tassel:

Kabex--> Blir det någon skillnad på det tredje varvet?
Ännu svårare eller?

Nej det blir det inte.

Medlem

Utan tvekan de bästa spelet till PS3 och ett av dom bästa någonsin. Och grafiken är så fin att de skulle kunna vara en halvdant gjord CGI-film

Medlem

Kan man välja mellan svenska och engelska röster i spelet?

Inaktiv

Hej! Har en son som är väldigt ledsen o arg just nu.... det e hans födelsedag idag...
Problemet är att han fick PS3 plus spelet Ratcchet o Clank Tools... i julklapp, så långt var allt frid o fröjd men sen började problemen Spelet funkar när det e dubbat till svenska men vi kan inte få det o funka på engelska Har provat allt möjligt o omöjligt System återställning flera gånger, ställa in på engelska direkt.... Har ni några tips så blir jag glad!!!!

1
Skriv svar