PS3-versionen av The Darkness försenas i Europa

Robot
PS3-versionen av The Darkness försenas i Europa
Inaktiv
PS3-versionen av The Darkness försenas i Europa

Hur blir det med 360-versionen då? Försenad den med? (Enligt många svenska butiker är det så...)

Medlem

När är det sagt att det ska släppas till 360 då? Webhallen säger 29 Juni medans Spelbutiken säger 20 Juli.


signatur

I'm a snake, follow me!

Flakmonkey
Skrivet av SuperTank:

När är det sagt att det ska släppas till 360 då? Webhallen säger 29 Juni medans Spelbutiken säger 20 Juli.

Inget är sagt om 360-versionen ännu, men iom att PS3-versionen blir försenad i Europa trots att det uppenbarligen är klart (släpps ju i USA), så kan nog detsamma gälla för 360 också... det skulle iaf inte vara ologiskt

Medlem

meh!

jag har ju väntat på detta spel i ett år snart och så får man vänta ytterligare. Jag som såg fram emot första semester helgen i The Darkness värld! med min 360

Konstigt detta. Jag har bokat spelet via Webhallen och de säger 29 Juni medans komplett har (bekräftat) 20 juli för PS3 och 13 Juli för 360 versionen.

Jag ringer till Webhallen under eftermiddagsfikat och bekräftar detta. Kan göra det samtidigt som jag kollar vart min Guitar Hero gitarr har tagit vägen som jag skickade in den 5 Juni (Den har kanske också skeppats till USA ) ?

Medlem
Skrivet av Floppydisk:

Jag ringer till Webhallen under eftermiddagsfikat och bekräftar detta.

Du får gärna skriva vad du fick för svar sen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Varför ska dem försena en redan sämre version av spelet?

Medlem

Ringde till Webhallen å fråga om 360 versionen.
Dom har inte fått nått riktigt besked än.
I england ska det släppas 29 juni iaf. Så det gick nå rykten att dom hade tagit spelen för norden så därför skulle det bli försenat.
Men inget va bestämt än.
Dom skulle få mer besked på onsdag eftermidda.

Medlem

usch. Spelet är utvecklat i Sverige och vi får det senare. Eller har jag fel i det?

p.s

Jag orkade/hann inte stå i telekön till webhallen hela rasten.

Medlem

Jag extra knäcker på en Game butik i Haninge och vi har än så länge inte hört något om att förseningen skulle drabba oss.

Vi får också, på onsdag eftermiddag, reda på om det ÄR försenat eller ej :\

Medlem

Varför gör dom inte global release på alla spel för.
Jävla nötter som håller på med det där.

Medlem

Helt ok spel har jag hört... men inget spektakulärt???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Varför ska dem försena en redan sämre version av spelet?

Och du vet att den ena versionen är sämre än den andra p.g.a vad ?

Medlem
Skrivet av b3TTy:
Skrivet av PvtNils:

Varför ska dem försena en redan sämre version av spelet?

Och du vet att den ena versionen är sämre än den andra p.g.a vad ?

http://www.fz.se/bloggar/johns_blogg/p=1205


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Själv så kommer jag nog att köpa de till PS3 istället, känns som att man får mer spel för pengarna tack vare Blu-Ray. Någon AA behöver jag då fan inte då jag har en TV som klarar 1080p. Sen att John upplever att 360n har bättre och snyggare effekter tror jag nog inte beror på maskinerna utan snarare mer på TV-apparaterna. Gametrailers brukar ändå som tur är jämföra grafiken väldigt bra mellan 360 och PS3, så man får väl vänta på deras review.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Själv så kommer jag nog att köpa de till PS3 istället, känns som att man får mer spel för pengarna tack vare Blu-Ray. Någon AA behöver jag då fan inte då jag har en TV som klarar 1080p. Sen att John upplever att 360n har bättre och snyggare effekter tror jag nog inte beror på maskinerna utan snarare mer på TV-apparaterna. Gametrailers brukar ändå som tur är jämföra grafiken väldigt bra mellan 360 och PS3, så man får väl vänta på deras review.

Hur får du mer spel för pengarna med blu-ray?
Om man ser att ps3 verren ser sämre ut.

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

Varför ska dem försena en redan sämre version av spelet?

va? är wii versionen oxå försenad? jag som ville vifta med händerna och fånga stjärnor och fluff!

starbreeze kanske läste vad allas favorit John skrev och genast satte sina lata grafiker och programmerare på att faktiskt försöka använda sig av ps3an istället för att bara kopiera xbox kod till den

låt det här komma hur sent som helst, det krockade endå med R6:Vegas, vilket är ett så mycket bättre spel endå

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av PvtNils:

Varför ska dem försena en redan sämre version av spelet?

va? är wii versionen oxå försenad? jag som ville vifta med händerna och fånga stjärnor och fluff!

starbreeze kanske läste vad allas favorit John skrev och genast satte sina lata grafiker och programmerare på att faktiskt försöka använda sig av ps3an istället för att bara kopiera xbox kod till den

låt det här komma hur sent som helst, det krockade endå med R6:Vegas, vilket är ett så mycket bättre spel endå

Ja för spelen är ju såååå lika varandra.

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:

Ja för spelen är ju såååå lika varandra.

då folk jämför Battlefield och Enemy Territory utan att blinka så
skjuta == skjuta tydligen

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av ZereCool:

Ja för spelen är ju såååå lika varandra.

då folk jämför Battlefield och Enemy Territory utan att blinka så
skjuta == skjuta tydligen

Hehe har du helt rätt i

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av ZereCool:

Ja för spelen är ju såååå lika varandra.

då folk jämför Battlefield och Enemy Territory utan att blinka så
skjuta == skjuta tydligen

Kanske lite mer likhet mellan ETQW/BF än dem två spelen du jämför?? Men spela roll, spelet verkar inte speciellt bra ändå...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

*skrattar*
Vi får väl se..
Jag har själv testat spelet och det var ett av det troligen BÄSTA spelen till 360 jag spelat överhuvudtaget. Förutsatt att man gillar stilful, snygg och brutal action med en riktigt späckad handling.
Att man kan sätta sig och kolla på hela filmer och serier vid vilken monitor/dator/skärm som helst i spelet var en - faktiskt - underskattad finnes.

Rekommendars av alla 360 ägare (och PS3 ägare, dock lite senare :/) att testat! Gör det på Game annars. De låter dig testa spelet hemma i 10 dagar. Tycker du det är skit får du pengarna tillbaka

Medlem

xbox 360!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

xbox 360!

Go and die, plx thx ok godday.

Inaktiv

Hela filmer kan man enligt Starbreeze själva endast skåda i Ps3 versionen då 360:ns dvd utrymme inte räcker till det. Har ni Visa kan ni beställa ifrån www.videogamesplus.ca så har ni spelet inom 1 vecka, runt 480kr med frakt. Så slipper man ge pengar till nordisk film med

Medlem
Skrivet av JBakke:

Hela filmer kan man enligt Starbreeze själva endast skåda i Ps3 versionen då 360:ns dvd utrymme inte räcker till det. Har ni Visa kan ni beställa ifrån www.videogamesplus.ca så har ni spelet inom 1 vecka, runt 480kr med frakt. Så slipper man ge pengar till nordisk film med

Jo man köper ju ett spel för att man kan kolla på nån film i spelet.

Medlem

Får väl hoppas på att man kanske kan ladda ner hela filmerna från Marketplace på 360n dåd, annars tror jag inte att man missar allt för mycket om man inte får se hela filmerna? ;o

Inaktiv

Skulle bli fårvånad om man kan det, ser inte riktigt mervärdet. Tycker inte heller det är en så big deal mer än att det är tufft rent principiellt första gången. Man kan se en hel film, men man kommer antagligen inte göra det.

1
Skriv svar