Gothic 3 patchat igen

Robot
Medlem
Gothic 3 patchat igen

bra att dom fixade save buggen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gothic 3 är det så buggigt som alla säger? har inte köpt det pågrund av alla påståenden om buggar m,m. Även PC Gamer klagade och satte betyg 45-100 dock litar jag inte på dem som recencent då vissa eller många spel har varit hellt suveräna men som dem sat dåligt på.

Vet dock att en del klaga på darkmessiah som jag inte hadde en enda bugg i. Det funka 100% och 100% spelglädje.

Medlem

njaa. med dessa patchar ska det ju funka relativt okej. det är bara att saker som folk i en grupp springer runt utan att bry sig ett tjota om farliga saker runt om en. aja, köp det. det är skitbra :]

Medlem

Jag har inte märkt av så många buggar och dom som man väl märkt av är inte direkt störande. Det funkar bra så länge man patchat/patchar!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Rescensionen i Pc Gamer var baserad på den första Gold versionen som drogs tillbaka och aldrig nådde butikerna, så deras betyg är bara att ignorera. Spelet är väldigt spelbart och väldigt bra (förutom första halvtimmen kanske) och förtjänar utan problem ett betyg runt 80%.

Medlem

Tack alla som svara på min fråga. Lägger en beställning så fort jag får lönen. Är Collectors edition värd sitt pris? Köpte nyligen Dark Messiah Collectors som jag inte blev speciellt impad av dock blev jag glad av Neverwinter Nights 2 Collectors edition.

Nån som har Gothic 3 Collectors?

1
Skriv svar