Warhammer: Mark of Chaos avbildat

Medlem
Warhammer: Mark of Chaos avbildat

Ser mkt bra ut. Ytterligare ett WH-spel till samlingen


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Owe
Medlem

Säger bara äntligen!
Älskade Shadow of the horned rat och dark omen.
Jag hoppades att battle for middle earth skulle bli som dessa spel, men det saknade det mörka härliga...
Otroligt nice att det äntligen kommer ett nytt.

Medlem

Yepp, ska bli riktigt kul. Hoppas nu bara det är så kul som det ser ut att kunna vara också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Trodde detta spel skulle vara lite som Total War serien, men så vitt jag kan se nu så är det mer i still med ett vanligt RTS i singleplayer. Man följer en fast kampanj och gör uppdrag så som det är bestämt. Lite synd tycker jag då det tar bort i princip allt det strategiska från spelet och gör det endast taktiskt. Men blir nog riktigt bra endå, ganska fet kanon som imperiet har på en bild heh.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tror inte så mycket på det här spelet. Svårt att nå upp till den högt satta ribban Relic satte med sitt mästerverk. Men man vet aldrig. Ska ju inte dömma ett spel i förhand. Dock har jag inte sett något som imponerat på mig hittils.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Flakmonkey

Som jag uppfattat det så är det inget vanligt RTS där du ska bygga baser å ha dig, utan mer som shadow of the horned rat och dark omen där du har din armé och så får du utnyttja den till bästa sätt... och förlorar du mycket trupper i ett uppdrag så får du börja med färre på nästa... helt suveränt system imo, även om det höjer svårighetsgraden rejält

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Trodde detta spel skulle vara lite som Total War serien, men så vitt jag kan se nu så är det mer i still med ett vanligt RTS i singleplayer. Man följer en fast kampanj och gör uppdrag så som det är bestämt. Lite synd tycker jag då det tar bort i princip allt det strategiska från spelet och gör det endast taktiskt. Men blir nog riktigt bra endå, ganska fet kanon som imperiet har på en bild heh.

Det är ett taktiskt strategispel. Som total wars multiplayer-del ungefär, men med mycket rpg-känsla, hjältarna får erfarenhet under striden och kan köpa utrustningar och färdigheter.

Det är ju baserat på figurspelet, så ingen rts med basbyggande och skit, utan bara taktiska strider och lite karraktärsutveckling.

Helt klart ett roligt spel, men betan är nästan helt död, senaste patchen var bra, men ingen som spelar, vette faan vad dom sysslar med

Medlem

Ser trevligt ut, synd bara att det inte är 40k.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

1
Skriv svar