Zune - iPod-dödare/bärbara spel från MS

Robot
Zune - iPod-dödare/bärbara spel från MS
Medlem
Zune - iPod-dödare/bärbara spel från MS

Coolt.


signatur
Inaktiv

Hur många procent har XBox av marknaden? 25%?

Tvivlar på att microsoft kan vinna över ipoden med tanke på hur fanatiska apples anhängare är.

Medlem

zune hemsidan skrämmer mig


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Fick precis värsta idén till en mp3 spelare, lol..
Med typ uppgraderad bluetooth eller ir så ska man kunna byta låtar/låtlistor med alla inom typ 100 meters radie. Alla delar automatiskt ut sina låtar så fort dom har mp3 spelaren på. Så man kan kunna t.ex sitta på tåget eller gå på stan och leecha låtar från folk.

Den ska heta piratePod, lol.

Inaktiv

När den man laddar ner ifrån går längre än 100 meter ifrån en så bryts ju förbindelsen i så fall.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Medlem
Skrivet av Mack:

Fick precis värsta idén till en mp3 spelare, lol..
Med typ uppgraderad bluetooth eller ir så ska man kunna byta låtar/låtlistor med alla inom typ 100 meters radie. Alla delar automatiskt ut sina låtar så fort dom har mp3 spelaren på. Så man kan kunna t.ex sitta på tåget eller gå på stan och leecha låtar från folk.

Den ska heta piratePod, lol.

Du menar som en torrent-iPod? Hehe, jag skulle nog skaffa en i så fall


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

blev djupt störd av hemsidan. märks att dom sneglat avundsjukt på ipods design ett tag och försökt komma på nåt eget som är bra.

edit: hittade en förmodad bild på hur vidundret ska se ut
http://www.minhembio.com/userfiles/Image/Tomas_D700/zunegal2....


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Skojjar du? Den var juh riktigt ful.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Finns inga bilder ute på den ännu.

Gjorts ett antal fake bilder som sprids hit och dit. Lita inte på den bilden. Microsoft kommer vara först med att visa hur den ser ut, lita på det.

Medlem

Om jag ska köpa deras bärbara spelmaskin ska den fan ha samma prestanda som xbox 1.

Medlem

Zune? Zune? Och de tyckte att Wii var ett konstigt namn...


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Zune? Zune? Och de tyckte att Wii var ett konstigt namn...

Sune med Z ju =P

Medlem

Det som slutligen "dödar" iPoden blir MP3-spelarmobilerna. Sanna minna ord, när mobilerna får mer minne osv finns ingen mening med separata MP3-spelare


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Har inget emot en ipod dödare, för hela ipodgrejset står mig upp i halsen.
Tror att den enda anledningen till att den blivit populär är tack vare dess enkla och begripliga utsida. (smart strategi).

Vacker minimalistisk design?
Sällan.
Man gömmer sig bakom minimalismen för "ren fulhet" klingar inte lika bra.

/ iHate

Inaktiv
Skrivet av ostmjuk hamster:

Har inget emot en ipod dödare, för hela ipodgrejset står mig upp i halsen.
Tror att den enda anledningen till att den blivit populär är tack vare dess enkla och begripliga utsida. (smart strategi).

Vacker minimalistisk design?
Sällan.
Man gömmer sig bakom minimalismen för "ren fulhet" klingar inte lika bra.

/ iHate

Minimalistiskt fungerar endast för att det finns mindre design element som kan bli fult. d.v.s det krävs skicklighet att göra mycket design snygg design.

Medlem
Skrivet av SoniC:

zune hemsidan skrämmer mig

Me too!

Aja, själv håller jag mig till min PSP
Då har jag allt i en liten maskin istället, och inte behöva köpa en massa saker. Fattas bara att den skulle ha mobiltelefon funktioner också

Medlem

Nåja, blir att utvänta MS för att se vad de kan leverera..

/me kramar om sin iPod..

X9
Medlem

PFF!!!
Min Meizu M6 kommer ändå att krossa den när det gäller ljudkvalité.

Medlem

iramirion: Sant. Plotter vill man heller inte ha.
Ipoden känns å andra sidan som motsatsen till plotter. Enkelheten har gått överstyr och förmedlar bara tomhet (sett genom mina ögon förståss).
Väntade mig kanske allt för mycket av stora kända Apple.
Oh well... så länge produkten "levererar" bör man väl vara glad.

Medlem
Medlem

iPod är så himla överskattat -_- *suck*

Jämförde min iAudio U3 med en iPod Nano, och min iAudio krossade iPodens ljud med ljusår! Det hjälpte inte ens om jag rörde iPodens EQ, det blev bara värre. o_O
Jag känner inte heller som om detta är min åsikt, det känns mer som ren FAKTA!

Och ändå hör jag folk säga "Ingen annan spelare har lika bra ljud som iPod", vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör någon säga det...

Medlem

Hur mycket fick ni betalt för logan bredvid nyheten?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:

Hur mycket fick ni betalt för logan bredvid nyheten?

Lägg av.

Medlem
Skrivet av Mack:

Fick precis värsta idén till en mp3 spelare, lol..
Med typ uppgraderad bluetooth eller ir så ska man kunna byta låtar/låtlistor med alla inom typ 100 meters radie. Alla delar automatiskt ut sina låtar så fort dom har mp3 spelaren på. Så man kan kunna t.ex sitta på tåget eller gå på stan och leecha låtar från folk.

Den ska heta piratePod, lol.

Fan det vore faktiskt riktigt coolt, bra idé. Gör en sån och jag köper aktier i ditt bolag


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av RozZy:
Skrivet av Langos:

Hur mycket fick ni betalt för logan bredvid nyheten?

Lägg av.

Varför det? Inga andra nyheter får samma behandling, av någon anledning får MS sin logga bredvid nyheten.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Flakmonkey
Skrivet av Langos:
Skrivet av RozZy:
Skrivet av Langos:

Hur mycket fick ni betalt för logan bredvid nyheten?

Lägg av.

Varför det? Inga andra nyheter får samma behandling, av någon anledning får MS sin logga bredvid nyheten.

Besöker inte sidan så ofta? Wii-nyheter får en Wii-logga... nyheter om Sony får en Sony-logga... EA får det ... DICE likaså iirc...

Däremot får bara de nyheter som vi anser vara heta en bild bredvid sig

Medlem

Ok, my bad, jag har aldrig sett några andra loggor och eftersom det bara syns tre nyheter vid toppen av sidan är det kanske inte så konstigt.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Mack:

Fick precis värsta idén till en mp3 spelare, lol..
Med typ uppgraderad bluetooth eller ir så ska man kunna byta låtar/låtlistor med alla inom typ 100 meters radie. Alla delar automatiskt ut sina låtar så fort dom har mp3 spelaren på. Så man kan kunna t.ex sitta på tåget eller gå på stan och leecha låtar från folk.

Den ska heta piratePod, lol.

Rolig idé men snacka om att alla emo-miff skulle springa runt och försöka kränga sina demon.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar