Avtäcks Battlefield 3 imorgon?

Medlem
Medlem

Med tanke på all jävla skit DICE har spytt ut sen BF2 så är jag jävligt skeptisk till att detta spelet kommer att komma till PC/inte vara en ren konsolport.

Medlem

Spännande, själv har jag haft mycket roligt med BC2 både på PC:n och 360:n. Looking forward to this indeed!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Gaaaahhd...mina nerver klarar ej detta!!

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Hannu87:

Interesting.

Not at all!
Tror vi kommer åka på samma dynga som BC2

Skulle inte förvåna mig.

Fixar en "demo" för test innan jag köper det.

Bäst att inte prova...det är säkert skit!!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bara det inte kommer att vara nyheter som:

- 32 spelare max
- Inga flygplan
- Återhämtande hälsa
- Färre funktioner än i Bf2 (eldläge, kommandoros osv)
- En lika värdelös HUD som i Bc2 som är omöjlig att använda om man är färgblind

...Så är jag nöjd!

Fast det där har de ju fixat. I alla fall till PC. Kanske inte funkar för alla sorters färgblindhet men för mig funkar det prima.

Medlem

Många tycks glömma BF2142 som jag tycker hade bättre features än BF2. Squad beacons, squad unlocks mm. Samt titan som är mycket roligare än "springa runt i cirklar" aka Conquest.

Jag hoppas innerligt på att BF3 blir bra och att de lägger till mer spelsätt, som tex Rush, eller nått annat med objectives som skall slås ut.

*edit*

källa http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1388920-bf3-...

Medlem

ÄNTLIGEN! Och inte nog med det, det pratas om att en trailer ska visas idag (fredag)!!!
http://thxforthe.info/blog/wp-content/uploads/2008/12/fuck-yeah.jpg


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

64 spelare till PC, annars en stor bojkott på detta spelet!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kommer knappast bli bra , tror jag.. hoppas ju på annat men efter BCBC2 och den otroliga lagbyte motorn med sämsta netcode smoothningen ever(dvs bli skjuten runt hörn) så har jag inga förhoppningar.

Medlem

Om vi är redo? Har varit redo sedan 3 år efter det att BF2 släpptes.

Frågan är om dem är redo.

Håller tummarna.

Medlem

tippar på att vi får se concept art


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Remus:

64 spelare till PC, annars en stor bojkott på detta spelet!

+ prone, annars skiter jag i det.

Medlem

synd bare att det blir 32 players

Medlem

Ett av spelen jag mest ser fram emot, trött på alla nonbelievers and doubters. Varför jämför ni jämt BF2 och BC serien? Inte meningen att dom ska vara likadana, lika mycket som battlfield heroes liknar BC2. Så sluta gnäll som små bortskämda barn, och försök håll en positiv inställning. Om inte för oss andra, för er själva?

Go dice!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Många tycks glömma BF2142 som jag tycker hade bättre features än BF2. Squad beacons, squad unlocks mm. Samt titan som är mycket roligare än "springa runt i cirklar" aka Conquest.

Jag hoppas innerligt på att BF3 blir bra och att de lägger till mer spelsätt, som tex Rush, eller nått annat med objectives som skall slås ut.

BF2142 var riktigt bra det. Innan EA kom in och skulle "streamlinea" alla Dice spel efter deras FPS mall. Tyckte BF2142 visade riktigt bra hur kreativa och underhållande spel Dice kan leverera om dem tillåts.

Hoppas lite av den andan finns kvar i BF3. Inget recycle BF:BC2 + big maps...men det tror jag inte.

Det är nu dom kommer skina igen!

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Många tycks glömma BF2142 som jag tycker hade bättre features än BF2. Squad beacons, squad unlocks mm. Samt titan som är mycket roligare än "springa runt i cirklar" aka Conquest.

Jag hoppas innerligt på att BF3 blir bra och att de lägger till mer spelsätt, som tex Rush, eller nått annat med objectives som skall slås ut.

*edit*

Jag har länge tyckt att det perfekta BF3 skulle vara BF2:s miljöer med BF2142:s system och förstörbara miljöer från BC2

Medlem

Jag såg flygplan. Det här kommer bli epic

Medlem

Armed with a new engine låter kul.

Inaktiv
Skrivet av Joavels:

Armed with a new engine låter kul.

Frostbite 2.0 antagligen

12
Skriv svar