De femtio populäraste spelkaraktärerna

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:

Chief får min röst, Duke hade varit självklar om han varit lite mer aktiv de sista åren.
Nå, det ryktas ju om att Master Chief bara är Duke i dräkt, speciellt givet att Chiefs dräkt finns med i DNF
Gordon Freeman må så vara PCs hjälte i modern tid, men tråkigare huvudperson får man leta efter (imo), helt poänglös

Ja Master Chief är ju verkligen en inledande karaktär! Då tycker jag Gordon har mer personlighet.

signatur

The definition of insanity?

Medlem

commander Shepard FFS"!

Medlem

Tycker alla listor online känns ganska meningslösa, folk röstar alltid på sitt favorit spel oavsett om spelet man röstar på faktist är bra inom det listan försöker få fram eller inte.

Ex. Spel som konst? Fallout 3 vs. Flower och jag lovar Fallout kommer vinna överlägset fast skiten ser ut som en grå sörja.

Medlem

Hail to the king baby!

Medlem

Solid Snake utan tvekan!

Medlem

Soap på 12:e plats och Price på 17:e? Menar ni att det faktiskt FANNS dårar som spelade CoD singleplayer?

signatur

lootskin@hotmail.com

BeW
Medlem

Saknar ju helt klart commander Shepard där. Sam Fisher, Max Payne och Solid Snake är de karaktärer som jag kommer att tänka på först och där skulle det nog bli Max Payne, iaf så som han va. Tveksam till han i 3an, men det återstår att se.

Sen är det väl lite fel att skriva Rockstar på Max Payne från 2001?

Medlem

Ingen JC Denton?!

...vart är världen på väg?

Medlem

Freeman lätt!

Sorry Duke, men freeman bajsar på dig! ;D

Medlem

Victor Troska från Operation Flaspoint : Resistance.
Så klart.

Medlem

Helt klart Guybrush Threepwood

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Var då många karaktärer där som man inte alls laggt på minnet, trots att man spelat spelen dom är hjältar i... Saknade rätt många så fick bli en röst på "någon annan", hade gärna sett Jade från BG&E, Minsc o många andra i listan.

Inaktiv

Ser inte Doom karaktären på listan, det var länge sen man lirade dom gammla Doomspelen, men ack va kul det var.

För övrigt så vill man se att Blood 1 och 2 släpps till psn/ xbla.

signatur

Knower of the unknown

Medlem

Companion Cube!

Medlem

alicia från valkyria chronacles , Rynn från Drakan: order of the flame, Xana från Dark Messiah of Might and Magic och Sheena från Tales of Symphonia är några av mina favoriter

Medlem

Det stod mellan Guybrush, Duke och Gordon för min del. Älskar Half-Life men å andra sidan är just Gordon rätt stel och tråkig så det stod i slutändan mellan Guybrush och Duke, och det landade på den sistnämnde. Jag tror få karaktärer blivit så kända och populära t o m hos de som inte ens spelar spel.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Alphaprix:

Vad hände med commander Shepard( Mass Effect)????

Verkligen! Mannen som spöar gigantiska levande rymdskepp borde helt klart varit med.

Medlem

fattar inte att Dante inte fått mer röster !:(

VART FAN ÄR PYRAMID HEAD?!?!

Medlem

Alistair och han man själv spelar i Dragon Age.

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Amanda:
Hur kan de komma sig att altair är i första hand och ezio i andra hand? Var är logigiken, ettan är juh inte ens bra om man jämför med de andra två spelen. Dom kunde bytt ut Altair mot någon mer värdefull karaktär i spelens historia. Ledsen jag blir!

Medlem
Skrivet av Alphaprix:

Vad hände med commander Shepard( Mass Effect)????

Amen...

Medlem

Professor Layton slår ju alla andra med hästlängder!

Medlem

Commander Shepard ffs, Fick ta Nathan Drake istället...

Medlem

"Soap" MacTavish så högt? Ja, det är ju deras karismatiska och livfulla karaktärer som call of duty spelen är kända.
Men ärligt talat, min röst ligger på Sander Cohen i Bioshock.

signatur

Xd

Medlem

Chun li hade jag röstat på om det gått.

Medlem

Saknar både Glottis och Manuel Calavera

signatur

Everyday I worry all day

Medlem

I avsaknad av Commander Shepard valde jag DUKE!! <3

signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag hade gärna sett Psycho (crysis warhead) med på listan

Inaktiv

Har Gordon Freeman någon personlighet? Han säger inget.

123
Skriv svar