De femtio populäraste spelkaraktärerna
Chief får min röst, Duke hade varit självklar om han varit lite mer aktiv de sista åren.
Nå, det ryktas ju om att Master Chief bara är Duke i dräkt, speciellt givet att Chiefs dräkt finns med i DNF
Gordon Freeman må så vara PCs hjälte i modern tid, men tråkigare huvudperson får man leta efter (imo), helt poänglös
Ja Master Chief är ju verkligen en inledande karaktär! Då tycker jag Gordon har mer personlighet.
The definition of insanity?
Tycker alla listor online känns ganska meningslösa, folk röstar alltid på sitt favorit spel oavsett om spelet man röstar på faktist är bra inom det listan försöker få fram eller inte.
Ex. Spel som konst? Fallout 3 vs. Flower och jag lovar Fallout kommer vinna överlägset fast skiten ser ut som en grå sörja.
Saknar ju helt klart commander Shepard där. Sam Fisher, Max Payne och Solid Snake är de karaktärer som jag kommer att tänka på först och där skulle det nog bli Max Payne, iaf så som han va. Tveksam till han i 3an, men det återstår att se.
Sen är det väl lite fel att skriva Rockstar på Max Payne från 2001?
Det stod mellan Guybrush, Duke och Gordon för min del. Älskar Half-Life men å andra sidan är just Gordon rätt stel och tråkig så det stod i slutändan mellan Guybrush och Duke, och det landade på den sistnämnde. Jag tror få karaktärer blivit så kända och populära t o m hos de som inte ens spelar spel.
Cptn BaseballBatBoy!
Vad hände med commander Shepard( Mass Effect)????
Amen...