Explosiva Saints Row: The Third i bildarkivet

Robot
Explosiva Saints Row: The Third i bildarkivet

18 nya bilder på tredje delen i Saints Row-sagan. Spana in dem - nu!

#saints-row-the-third


Ish
Medlem
Explosiva Saints Row: The Third i bildarkivet

Vart sjukt besviken att man inte kunde vara fler än två i coop. Alternativt free roam. Allt annat var asbra i tvåan.. Trean kommer nog bli bättre, men synd att de inte hade stöd för fler i free roam som sagt..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Alltså... Ska inte detta vara ett gangsterspel? Vad gör dom i attackhelikoptrar o flygande i luften medelst UZI:s?


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Ish:

Vart sjukt besviken att man inte kunde vara fler än två i coop. Alternativt free roam. Allt annat var asbra i tvåan.. Trean kommer nog bli bättre, men synd att de inte hade stöd för fler i free roam som sagt

Först kanske de skulle fixa nätverks kodningen och lagget innan de gav sig in på fler spelare?

Medlem

Gillar 2:an riktigt mycket, trots dålig optimering.
Det ser ut som om grafiken i 3:an kommer att vara lite mer åt det tecknade hållet, tycker jag.

Medlem
Medlem

Ser verkligen fram emot det här spelet. Hade extremt roligt med 2:an.

Inaktiv

Gillar vad jag ser!

Skrivet av Reize:

Alltså... Ska inte detta vara ett gangsterspel? Vad gör dom i attackhelikoptrar o flygande i luften medelst UZI:s?

Saint's Row är inte direkt något seriöst gangsterspel som försöker hålla fast vid realism. Vill då minnas både ninjor och voodoo från tvåan.

Medlem

Saint's Row 1 gick ju mer på "realism"(om man jämnför med GTA:SA). Sen när GTA4 gick mer åt Realism så gick SR2 tillbaka till GTA's over-the-top gameplay. SR2 var jävligt bra dock även om det är optimerat av en praktikant Kanske inte var seriöst nånstans men det var iaf "roligt" tillskillnad från en hel del spel som kommer nuförtiden.

Ish
Medlem

Ni som klagar på optimeringen, körde ni på PC eller? Jag märkte inget (PS3)..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Ni som klagar på optimeringen, körde ni på PC eller? Jag märkte inget (PS3)..

Japp, på PC var det en lagg fest om man inte drog ner grafiken till lägsta och satte sig i ett hörn och grät

Nej det var en liten överdrift men det laggade till då o då för mig när jag körde vilket påverkade min styrning när jag körde något fordon.
Sen så var nätverks kodningen ganska dåligt optimerad vilket resulterade i att den andra spelaren laggade runt som f*n...

Ish
Medlem
Skrivet av mrpeters:

Japp, på PC var det en lagg fest om man inte drog ner grafiken till lägsta och satte sig i ett hörn och grät

Nej det var en liten överdrift men det laggade till då o då för mig när jag körde vilket påverkade min styrning när jag körde något fordon.
Sen så var nätverks kodningen ganska dåligt optimerad vilket resulterade i att den andra spelaren laggade runt som f*n...

Ah, jag testade det på PC långt senare, typ när jag klarat ut det på PS3an.. Vart inte imponerad direkt


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av mrpeters:

Japp, på PC var det en lagg fest om man inte drog ner grafiken till lägsta och satte sig i ett hörn och grät

Nej det var en liten överdrift men det laggade till då o då för mig när jag körde vilket påverkade min styrning när jag körde något fordon.
Sen så var nätverks kodningen ganska dåligt optimerad vilket resulterade i att den andra spelaren laggade runt som f*n...

Ah, jag testade det på PC långt senare, typ när jag klarat ut det på PS3an.. Vart inte imponerad direkt

Asså, spelet är ju väldigt bra men de failade med PC delen :/

Medlem

Jag har kört på PC och har inte haft problem med lagg.
Sedan så fanns det även helikoptrar i tvåan, sedan när får gangsters inte använda sig av vad de kan skjuta med. Det är ju Saints Row, smäller det högt ska det användas, gärna med någon pimpad outfit också


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Helt klart ett av de mest efterlängtade spelen i år för min del, förutom BF3 såklart.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Ish:

Ni som klagar på optimeringen, körde ni på PC eller? Jag märkte inget (PS3)..

Xbox360 versionen var inte direkt bra optimerad heller, nog för att det funkade perfekt större delen av tiden... Men vissa sekvenser när man var ute och körde båt var då ett helvete.

1
Skriv svar