Saints Row: Drive By nedlagt

Robot
Saints Row: Drive By nedlagt

Sidospelet Saints Row: Drive By till Xbox Live Arcade och Playstation Network är nedlagt, bekräftar THQ.

#saints-row-drive-by, #saints-row-the-third


Inaktiv
Saints Row: Drive By nedlagt

Inte så konstigt med tanke på att THQ går med rätt stor förlust. De gick från -9 miljoner dollar till -136 miljoner förra året. Om de inte vänder på det i år tror jag vi får se ett uppköp och ifall det händer en rejäl städning också.

Medlem

Lite tråkigt, roligt är dock att de skall släppa en character editor för Saints Row: The Third innan spelet släpps, där man kan skapa karaktärer vilka man sedan kan dela med andra etc, se:
http://www.thq.com/au/news/show/15207

Medlem
Skrivet av LentoMan:

Lite tråkigt, roligt är dock att de skall släppa en character editor för Saints Row: The Third innan spelet släpps, där man kan skapa karaktärer vilka man sedan kan dela med andra etc, se:
http://www.thq.com/au/news/show/15207

Ja, oj vad roligt man kan ha med en character editor, INNAN spelet släpps....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Serien suger väl ändå så, bara bra va

Medlem

Meh. Kört en del SR2, fast på PC, och med tanke på att portningen är det sämsta som någon någonsin släppt så får jag inga större tårar efter beslut som dessa. Synd bara om THQ blir uppköpt för de håller i flera andra varumärken som jag gillar och som jag inte gärna vill se bli förstörda av t.ex. Activision eller EA.

Ingen överraskning alls.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

SR2 är tio ggr roligare än sega gta.
I gta tar det en kvart att flytta gubbe 90 grader.
Dialoger som man spyr på.
Action som är mesig.
Saints row för dig som gillar underhållning och inte massa pladder med en seg motor.

Medlem
Skrivet av lang:

SR2 är tio ggr roligare än sega gta.
I gta tar det en kvart att flytta gubbe 90 grader.
Dialoger som man spyr på.
Action som är mesig.
Saints row för dig som gillar underhållning och inte massa pladder med en seg motor.

ja, pladder är för mesiga människor, jag spelar bara spel utan diaolog och story, samma sak med film, 2012 är min favvo!

Medlem

Ja spel är ingen film.
Om du gillar pladder kan du ju se filmen där de gör reklam för dhl, när ett mongo pratar med en badboll.

Medlem
Skrivet av lang:

SR2 är tio ggr roligare än sega gta.
I gta tar det en kvart att flytta gubbe 90 grader.
Dialoger som man spyr på.
Action som är mesig.
Saints row för dig som gillar underhållning och inte massa pladder med en seg motor.

Vad är det dem säger... att smaken är som baken? Sant som fan och din kommentar luktar skit så det stänker om det. Saints Row underhållning? GAHHAHAHAHAHA!

Vad fan har hänt med THQ egentligen?

Kan ni inte föra en snälla dialog? Please


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vadå, tycker man om att gå o se samma "komedishow" varenda kväll, köra en berusad datafigur hem, tvingas spela bowling och gå på dejter i ett datorspel, då kan man spela GTA.
Tycker man om action, spränga saker och allmänt våld, då spelar man SR.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Vadå, tycker man om att gå o se samma "komedishow" varenda kväll, köra en berusad datafigur hem, tvingas spela bowling och gå på dejter i ett datorspel, då kan man spela GTA.
Tycker man om action, spränga saker och allmänt våld, då spelar man SR.

Aa, för det finns inte våld i GTA, inte heller kan man spränga saker, och ingen action heller för den delen.

Vilka satans puckon denna generationen av korv-finger-tjocka fjunisar det finns nu förtiden, seriöst.

Iväg och bli berusade av jolt cola med er!!!

Redaktör

Nog med idiotförklaringar nu, tack. Prata spel och var glada – spel är underhållning.


signatur
Medlem
Skrivet av Improved:
Skrivet av Håkan:

Vadå, tycker man om att gå o se samma "komedishow" varenda kväll, köra en berusad datafigur hem, tvingas spela bowling och gå på dejter i ett datorspel, då kan man spela GTA.
Tycker man om action, spränga saker och allmänt våld, då spelar man SR.

Aa, för det finns inte våld i GTA, inte heller kan man spränga saker, och ingen action heller för den delen.

Vilka satans puckon denna generationen av korv-finger-tjocka fjunisar det finns nu förtiden, seriöst.

Iväg och bli berusade av jolt cola med er!!!

Klart det finns våld i GTA. Men när det kommer till GTA4, gick dom över gränsen där spelet är tråkigt för det är för seriöst i sin verklighetsskildring.
Och tack för att du kallar mig ung.

1
Skriv svar